n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / שרית חדד, סטטיק והראל סקעת יופיעו באירוע הגאווה המרכזי בעיר רמת גן במסגרת אירועי הגאווה 2023 בסימן 100% סובלנות

שרית חדד, סטטיק והראל סקעת יופיעו באירוע הגאווה המרכזי בעיר רמת גן במסגרת אירועי הגאווה 2023 בסימן 100% סובלנות

אחרי שהוכתרה כעיר ידידותית לקהילה הגאה, אלו אוריח הגאווה שיתקיימו בעיר

פסטיבל בת ים 5 שרית חדד מוש בן ארי צילום אבי מועלם דוברות בת ים

הגעת חודש יוני מבשר את תחילת אירועי הגאווה בכל רחבי מדינת ישראל. השנה העיר רמת-גן, שנמצאת בחוד החנית של העשייה למען הקהילה הגאה, ואף זכתה לאחרונה במקום השני במדד הגאה של הרשויות המקומיות, תציין את אירועי הגאווה בסימן חגיגות המאה לעיר ובסימן 100% סובלנות לכל אדם באשר הוא אדם, ולחברי הקהילה בפרט. רמת גן חרטה על דגלה אפס סובלנות לגילויי להט"בפוביה כלפי חברי הקהילה הגאה בעיר, ופועלת רבות בנושא.

שבוע הגאווה יהיה גדוש ורווי באירועים מגוונים בכל רחבי העיר. החל ממסיבת בריכה עבור בני הנוער וצעירי הקהילה, דרך סיור לילה בספארי למשפחות גאות עם ילדיהם ויסתיים באירוע שיא – אירוע הגאווה המרכזי במתחם הבורסה בו יופיעו  שרית חדד, סטטיק (לירז רוסו), הראל סקעת, ושחר טבוך. את האירוע תנחה ירדן ג׳רבי וצפויות הופעות דיג׳יי והפתעות נוספות.

רמת-גן הינה העיר היחידה בישראל בה המחלקה לקהילה הגאה יושבת ישירות תחת לשכת ראש העיר ומהווה חלק אינטגרלי ממבנה העירייה ואגפיה דבר המאפשר לפעול בצורה מיטבית עבור קידום זכויות הקהילה כמו: הכרה בנישואים של זוגות להט"בים בעירייה – השנה אף נערך טקס רשמי ביום המשפחה בחודש פברואר, הטקס התקיים במרכז הגאה ובמסגרתו בוצע רישום של זוגות לה"טבים כנשואים. המהלך השווה לזוגות גאים את כל הזכויות הניתנות לזוגות נשואים בחוק בכל מה שקשור לעירייה.

בתחום החינוך מתקיימות בבתי הספר הממלכתיים בעיר פעילויות חינוך והסברה בנושא סובלנות והכלה של הקהילה הגאה ובנוסף נפתחה קבוצה להורים לנוער גאה המעניקה כלים להכלה וקבלה של ילדיהם. בתחום הרווחה והבריאות ישנו מענה מקיף ורחב לכל הקשת הגאה. נפתחה מרפאה גאה בעיר, כמו כן מתקיימות הכשרות לעובדי הרשות על מנת להעניק שירות בצורה מיטבית עבור חברי לקהילה. במרחב הציבורי בעיר מתקיימת מדיניות של אפס סובלנות ללהט"בפוביה. כמו כן, מקפידים להנכיח את הקהילה הגאה במרחב הציבורי העירוני, שלטי חוצות, דגלים, אירועים ועוד.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן שלנו היא עיר לכולם ושל כולם. הקהילה הגאה ברמת-גן היא חלק בלתי נפרד מהעיר. נמשיך לתמוך בקהילה לא רק בדיבורים אלא במעשים, באמצעות פעילויות חברתיות, זהותיות ותרבותיות, העברת חוקים עירוניים כמו החוק להכרה בנישואים של זוגות גאים וכמובן בחגיגות חודש הגאווה. אנו מתחייבים להמשיך להילחם בהסתה ובאלימות ולקדם שוויון וקבלה של כל אדם באשר הוא אדם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות