n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חדש בראשון: קורס הגנה עצמית לנשים בשני מפגשים בעלות סמלית

חדש בראשון: קורס הגנה עצמית לנשים בשני מפגשים בעלות סמלית

עקב מקרי האלימות בתקופה האחרונה, סגן ראש העיר מקסים בביצקי יזם קורס לנשים להגנה עצמית, המחיר שווה לכל נפש: 50 שקלים לשני מפגשים. "לדעת להגיב נכון ברגע האמת זה חשוב ביותר"

הלוחם הצעיר. צילום: אנסטסיה דרובין
הלוחם הצעיר. צילום: אנסטסיה דרובין

לאור האירועים האחרונים הפוקדים את הארץ והעיר ולאור כל אירועי האלימות שקרו בשנה האחרונה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי יזם קורס הגנה עצמית מזורז לנשים יחד עם מכללת פרוגיקס ומרכז "הלוחם הצעיר" בראשון לציון ובשיתוף המאמן רון גרשנוק.
הקורס יחולק לשני מפגשים כאשר בכל מפגש שעה וחצי, ילמדו נשים ונערות כיצד להתמודד במקרה של תקיפה בזמן אמת, וכל זה בעלות סמלית של 50 שקלים של שני המפגשים יחד, את הכסף שייאסף מבטיח בביצקי לתרום לעמותה של נשים שחוו אלימות.

"אני רואה בכך מטרה חשובה" אומר בביצקי "מהיום יהיה לכן את הכלים הראשוניים להתמודדות מול תקיפה.
אני רוצה להאמין ולקוות שאף אחת לא תעבור תקיפה מכל סוג שהוא, אך לדעת להגיב נכון ברגע האמת זה חשוב ביותר, אני מזמין את ציבור הנשים להירשם".

סגן ראש העיר מקסים בביצקי
סגן ראש העיר מקסים בביצקי

 

רון גרשנוק  בן ה-39, מאמן ראשי במרכז אומניות הלחימה, יעביר את הסדנה לנשים ונערות שירשמו, ל"גל גפן" הוא מספר כי שני המפגשים בקורס הם בהחלט דרך לקבל כלים והוא מציע לכל אישה להגיע ולקבל ארגז כלים לכך.

"לפני מספר שנים אחת המדריכות שעובדת איתי במקום, חוותה על בשרה מיקרה אלימות ע"י גנבים שפרצו אליה הביתה" מספר רון, "כאשר היא היתה לבד בבית, למזלה עם הכלים שהיו לה בקורס היא הצליחה להתמודד איתם לבד, וכך שמרה על עצמה ולא נפגעה, בעיני זה קורס חובה לכל מיקרה שלא יבוא, אנחנו רואים בחוץ הרבה מיקרי אלימות גם נגד נשים, בעיני היום זה חובה לעשות קורס כזה, בנוסף הקורס יהיה דינמי ומהנה, והעלות היא אפסית"

לינק לרישום:

https://mpg.org.il/lp/cp3-women-self-defense/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. איילת קרולפלד

    אשמח לפרטים מתי מתקיימת הסדנא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות