n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רשת האופנה “JUMP&ONOT” פותחת סניף נוסף במגדל ויטה בבני ברק

רשת האופנה “JUMP&ONOT” פותחת סניף נוסף במגדל ויטה בבני ברק

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-360 מ"ר ובהיקף השקעה של כמיליון ש"ח

WhatsApp Image 2023-06-26 at 14.54.39

מישורים השקעות נדל"ן, אשר בשליטת אלכס שניידר, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ועוסקת בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב, הודיעה על הסכם שכירות עם חברת “JUMP&ONOT”, רשת האופנה לנשים מהוותיקות בארץ שהוקמה בשנת 1981 עם למעלה מ-70 סניפים ברחבי הארץ ושמה דגש על גזרות בכל המידות לנשים ומכל המגזרים ופותחת סניף OUTLET גדול נוסף במגדל ויטה בבני ברק. הרשת חתמה לאחרונה עם חברת מישורים, על הסכם שכירות בשטחי המסחר של הפרויקט במגדל ויטה בבני ברק ותשכור במתחם שטח של כ-360 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות + 5 שנים נוספות. היקף ההשקעה בעסקה הוא כמיליון ש"ח ופתיחת החנות תתקיים השבוע.

מגדל ויטה הוא מבנה משרדים בגובה חמש קומות בבני ברק ובמרחק הליכה קצר של כ-200 מטר מהקו האדום של הרכבת ומכיל גם חניון המוכר כחניון "מגדלים" שפתוח למבקרים ולשוכרים. אזורי המסחר של חברת "מישורים" במגדל ויטה כוללים כ- 1300 מ"ר בקומת הקרקע. עסקה זו מצטרפת לעסקים נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של ויטה, ביניהם סניף של רשת האופנה "דלתא", חנות פאות, חנות פרקטים, קיוסק וסניף של דואר ישראל.

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים "אנו מברכים על חתימת ההסכם עם “JUMP&ONOT” בשטח המסחרי של מגדל ויטה. זוהי בשורה משמחת עבור תושבי האזור ואנו צופים כבר עכשיו ביקושים גבוהים לשטח המסחרי של המגדל. אנו פועלים בימים אלו על ייצור תמהיל מסחרי מגוון ואיכותי עבור תושבי השכונה היכלול מגוון של חנויות אשר יבטיח נוחות לכל הסובבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות