n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: מנהלת בית הספר פרשה, התחרטה וגילתה שכבר מאוחר מדי

רמת גן: מנהלת בית הספר פרשה, התחרטה וגילתה שכבר מאוחר מדי

לא נעים לראות מכרז סגור: ההורים מנסים להיאבק כדי להחזיר את המנהלת הפורשת, אלא שהמרכז לתפקיד נסגר

צילום מסך 2023-06-04 ב-17.47.21

מנהלת בית הספר "עתיד" ברמת גן, אסנת עיוואן, החליטה שלא לגשת למכרז על תפקיד הניהול ולאחר שהתחרטה התברר כי לא תוכל להתמודד שוב לתפקיד. כעת מחפשים בעירייה וברשת אחר מחליפה שתאפשר את פתיחת הלימודים כסדרה.

עיוון נכנסה בשנה שעברה לתפקיד המנהלת, והצליחה להוביל אותו להישגים טובים. למרות זאת החליטה המנהלת, תושבת העיר ואם לארבעה, כי לא תתמודד לתפקיד לקראת השנה הבאה. בשלב מסוים התחרטה עיוון – אלא שאז התברר שהמכרז נסגר והיא לא תוכל להתמודד לתפקיד. גורמים המעורים בבית הספר סיפרו כי המנהלת פנתה להורים וביקשה את התערבותם. המנהלת וההורים מכחישים.

ואולם, ועד ההורים של בית הספר, הוציא הודעה להורים שבה נמסר: "כמובטח ובהמשך להודעות האחרונות שהעברנו בנושא המשך כהונתה של אסנת בניהול בית הספר, הגענו לשלב שיתוף הפעולה שלכם, למען קידום מטרתנו המשותפת. למען הסר ספק, רצונה של אוסנת להמשיך ולנהל את בית הספר שלנו הוא חיובי ומוחלט. מצ"ב מכתב תמיכה, שישמש כעצומה מול הגורמים הרלוונטיים, המבהיר באופן חד משמעי את תמיכתנו ורצוננו בהמשך ניהולה כשלנגד עינינו טובת הילדים. אנא מכם, הקדישו רגע קראו וחיתמו על המסמך. הפרטים יישארו שמורים ולא יחשפו. יחד כקהילה ובמאמץ משותף נוביל את השינוי״.

גורם בעיריית רמת גן מסר ל״גל גפן רמת גן״ כי "נכון לעכשיו המכרז הסתיים והוגשו מספר הצעות שיבחנו לעומק על מנת למצוא את המועמד או המועמדת המתאימה. עיוואן עצמה הייתה יכולה לגשת למכרז כמו כולם ובחרה שלא לעשות את זה. התגייסות ההורים מרשימה ומשמחת מאוד אבל המכרז הוגש כחוק ובמידה שלא ימצא מועמד ראוי הוא יפתח מחדש ועיוואן תוכל להגיש את מועמדותה בשנית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות