n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון חוגגת יום הולדת בט"ו באב

ראשון לציון חוגגת יום הולדת בט"ו באב

יום הולדתה ה-141 של ראשון לציון חל היום, ט״ו באב, ועיריית ראשון לציון יוצאת בקמפיין שילוט חוצות מיוחד המונה את כל ההישגים שאליהם הגיעה העיר בשנה האחרונה. בין היתר: העיר שהכי טוב לגור בה, במקום הראשון בשביעות רצון התושב, בשירות לתושב ובשקיפות, העיר הכי סביבתית ומקיימת, עיר החינוך והספורט של ישראל ועוד שלל תארים חשובים והישגים מיוחדים

שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון (4)

עיריית ראשון לציון יוצאת בקמפיין שילוט חוצות מיוחד לרגל חגיגות ה-141 לעיר שמתקיימות היום, ט"ו באב. הקמפיין, תחת הכותרת "כל הסיבות לאהוב אותך", מונה את כל ההישגים שאליהם הגיעה העיר בשנה האחרונה.

כך, בין היתר, זכתה ראשון לציון בתואר "העיר שהכי טוב לגור בה בישראל" עפ"י מדד איכות החיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה; במקום הראשון בשירות לתושב במגזר הציבורי; במקום הראשון בשביעות רצון התושב לפי מדד אתר הדירוג "מידרג"; באות איכות הסביבה GREEN TEN ובתואר קריה יפה ומקיימת בישראל.

שלט חוצות גשר צילום דוברות ראשון לציון (3)

כמו כן, לאחרונה זכתה שוב העירייה במקום הראשון ובציון 100 במתן שירותים מקוונים לתושב, על פי מדד ״דיגילוקאלי״ הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים בכ-255 הרשויות המקומיות בישראל. המדד נקבע על פי סקירה של 38 קריטריונים, ביניהם שירות, נגישות ושירותי תכנון והנדסה. בעוד שהממוצע הארצי עומד על 57, ראשון לציון קיבלה כאמור את הציון 100.

כמי שדוגלת בשקיפות מלאה לתושבות ולתושבים, זכתה העירייה גם במקום הראשון במדד השקיפות באתרי הרשויות המקומיות של עמותת שבי"ל, עם הציון 100%.

שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון (2)

בשנה שחלפה זכתה העירייה גם בפרס החינוך הארצי, לראשונה בתולדותיה, בשל העובדה כי מערכת החינוך הציבורית בעיר פועלת במודל מיוחד מזניק מצוינות שהיה שמור בעבר רק למערכות חינוך פרטיות – החל מצמצום מספר הילדים בגני החובה וכיתות א׳, ועד לתוכניות מגוונות ושיטות לימוד ייחודיות כגון שחמט, אסטרטגיות למידה ופסיכו-מתמטיקה, שימוש נרחב בטכנולוגיות דיגיטליות, לצד השקעה בסביבות למידה, ועוד.

כמו כן, ראשון לציון מזוהה עם התואר "עיר הספורט של ישראל", שכן היא העיר הראשונה שיצאו מתוכה 3 אלופים אולימפיים: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ'יק.

שלט חוצות צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות