דף הבית / כללי / האדומים נעצרו בליגה ועלו שלב בגביע

האדומים נעצרו בליגה ועלו שלב בגביע

הדאבליסטית הפועל ראשון לציון, עשתה צעד נוסף בדרך לשמירה על אחד משני התארים שלה- גביע המדינה, כשביום שני האחרון ניצחה בדימונה את המקומית 34:21 ועלתה לרבע הגמר. היריבה מהליגה השנייה עוד הצליחה להחזיק מעמד בצורה מעוררת הערכה במחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון 17:12 להפועל, אך במחצית השנייה האדומים של עידן מימון כבר לא ריחמו על היריבה הנחותה והביסו אותה בקלות זאת למרות חסרונם של השחקנים הזרים. הצטיינו במשחק: שון סלס ועוז חממי.

כמה ימים קודם לכן כשהיא בהרכב חסר מאוד, ספגה הדאבליסטית את הפסדה השלישי מפתיחת העונה כשנכנעה בביתה להפועל אשדוד המצוינת 29:24. ההתחלה נראתה מבטיחה כשהפועל עלתה ל-7:3. אך אחרי פסק זמן של אשדוד, היא חזרה לעניינים וצמצמה עד כדי שער אחד בלבד, כשגם פסק זמן של עידן מימון לא עצר את האורחת בדרך למהפך ויתרון 12:11 במחצית. אשדוד הייתה הרבה יותר טובה במחצית השנייה והפועל ראשון לציון לא הצליחה לחזור למשחק בשום דרך. כבשו: ערן צרפתי 10, גיא כהן 5, נדב ניזרי 4, דניאל שקלים 2, רותם בר, איתי סורקיס ועידו לביא 1 כל אחד.

עידן מימון אמר בסיום: "לא ציפיתי לסיים כך אבל צריך להיות ריאליים. בחצי השני שיחקנו רע מאד, וזה מה שיכלנו לעשות בסגל הנוכחי. ניסינו, אבל אין הרבה זמן לבכות, ננתח את מה שצריך לנתח. לגבי הפציעות, זה מתסכל. אין לי מושג מה עושים, אין לי תשובות. בגלל זה גם לא שיתפתי את יובל גררה כי הוא במצב רגיש. מנסים למצוא פתרונות לכל זה, אבל זה מאד קשה". הפועל סגרה סיבוב כשהיא במקום השלישי.

בגזרת הנשים, הקבוצה ספגה את הפסד הבכורה שלה העונה דווקא במשחק הדרבי מול מכבי 27:24. המשחק שהתעלה לרמה גבוהה, הוכרע בחלק האחרון שלו ולמרות ההפסד מי שהצטיינה במשחק הייתה שוערת האדומות- רוית שושן, שהציגה משחק ענק שלצערה לא הספיק לניצחון. כבשו: אולגה ניקולינקו 9, אלנה אומנץ 7, שרון לוינסון 3, דניאלה דרגוביץ' ועדן שמאי 2 כל אחת, יובל איזק 1. מאמן הקבוצה דביר גולדשטיין: "הייתה לנו הזדמנות לנצח את מכבי ששיחקו ללא המקשרת הברזילאית ג'קלין אנסטסיו שהיא מאוד משמעותית ולא ידענו לנצל את חסרונה .שיחקנו משחק בינוני בהגנה ובהתקפה, החטאנו יותר מדי פעמים ואיבדנו 19 כדורים. ככה אי אפשר לנצח את מכבי ראשון עם הסגל הגדול שלהן. נצטרך לחשוב מה לא היה בסדר, לתקן את הטעיות וננסה לחזק את הקבוצה."

המצטיינת למרות ההפסד- רוית שושן
המצטיינת למרות ההפסד- רוית שושן. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דניאל שקלים באשדוד
דניאל שקלים באשדוד- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
ניצחון קליל בדימונה
ניצחון קליל בדימונה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות