n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: זהר בלום ציין את הצלחת הפרויקט המקלטים המוארים בערב הוקרה מרגש למאות המתנדבים בהובלתו

רחובות: זהר בלום ציין את הצלחת הפרויקט המקלטים המוארים בערב הוקרה מרגש למאות המתנדבים בהובלתו

באירוע ההוקרה שנערך במוזיאון ליהדות תימן, הופיע אומן החושים חזי דין שסיפר לקהל המתלהב שהוא בעצמו גדל ברחוב אברבנאל בו ממוקם המוזיאון.

4dd10a8a-0720-46dd-9549-55533dd29f8c

אתמול,שני, מאות מתנדבי פרויקט המקלטים המוארים ברחובות התכנסו לערב הוקרה מיוחד ומרגש.פרויקט המקלטים המוארים הוקם, נוהל ומומן על ידי היחידה לחוסן קהילתי בראשות זהר בלום, מיד לאחר הטבח הנוראי ב- 07 באוקטובר במסגרתו, נפתחו עשרות מקלטים ציבוריים בעיר לטובת מפגש ופעילות של תושבי השכונות במודל ייחודי של הקהילה למען הקהילה.המקלטים הופעלו על ידי מתנדבים מקרב תושבי ותושבות העיר ובכך היו מותאמים לאופי השכונות ונתנו מענה מחזק ומעצים לתושבים ולמתנדבים כאחד.

בפרויקט נפתחו מעל כ-30 מקלטים ציבוריים בכל העיר וכ-120 מקלטים בבניינים משותפים שהציעו פעילות ומפגש יומיומי לאלפים רבים מתושבי השכונות.באירוע ההוקרה שנערך במוזיאון ליהדות תימן, הופיע אומן החושים חזי דין שסיפר לקהל המתלהב שהוא בעצמו גדל ברחוב אברבנאל בו ממוקם המוזיאון.

זהר בלום, המועמד לראשות העיר:"פרויקט המקלטים המוארים הוא דוגמה נהדרת לכך שחברה אזרחית יכולה לקחת אחריות על עצמה ולא לחכות למישהו אחר שיעשה למענה.אני גאה בנו, שהצלחנו יחדיו, להקים את פרויקט המקלטים המוארים".

ד"ר אסף אל-בר, חבר מועצת העיר: "הרעיון של היחידה לחוסן קהילתי הוא שהכוחות צריכים לצמוח מתוך התושבים וכלפי מעלה. עיר צריכה לאפשר לתושבים להצמיח את הכוחות שלהם ולא להצניח פתרונות מלמעלה. אני מודה לזהר בלום על התמיכה והשותפות שאפשרו את הקמת היחידה".

יוני רוטנברג, מנהל הרשות לביטחון קהילתי:"אני רוצה להודות לכל המתנדבים שתרמו להצלחת פרוייקט המקלטים המוארים, את העבודה, אתם עשיתם ועל כך מגיע לכם כל הכבוד!".

ביציאה מהאירוע זכה כל מתנדב לעציץ עם צמח תבלין מלבלב ממשתלה בעוטף עזה.

8fda87b3-4c85-43a2-b7fd-216cc030ee76

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות