דף הבית / כללי / יורדת אחת כבר יש

יורדת אחת כבר יש

המשחק הראשון של הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית בו אירחה ראשון לציון את הפועל איכסל, הסתיים בתיקו 1:1 שמשאיר את הקבוצה קרובה לקו האדום. איכסל עלתה ליתרון שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, אך ממש לפני הירידה להפסקה נפסק פנדל לזכות ראשון לציון, כביכול על תפיסת שחקן ברחבה. גיל יצחק אמר תודה רבה, שלח רגל חזקה וכבש את שער השוויון. ביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול בני לוד. שתי הקבוצות נפגשו במחזור הקודם שסיים את הליגה הסדירה, אז לוד ניצחה בקלות 5:2. כל איבוד נקודות יכול לשלוח את הקבוצה אל מתחת לקו האדום.

שתי ליגות מתחת, קבוצת נחלת יהודה שיחקה את משחקה האחרון בליגה ב', ונפרדה ממנה עם תיקו רב שערים 3:3, שלא שינה את רוע הגזירה. ירין מדר ורוני אוחנה עם צמד, כבשו את השערים האחרונים של הקבוצה שנשרה לליגה האחרונה בישראל, אחרי עונה מאכזבת בה הצליחה לנצח 9 משחקים בלבד לעומת 17 הפסדים וארבע תוצאות תיקו. כך נותרה בליגה ב', רק קבוצת שיכון המזרח שסיימה את העונה במקום השישי ובמחזור הסיום הפסידה 2:1 לשדרות. קבוצת מ.ס ראשון לציון המשחקת במחוז מרכז של ליגה ג', סיימה עונה לא מוצלחת במיוחד במקום ה-11 כשבמחזור הסיום הובסה 4:0. הדבר הטוב היחיד שאפשר לחשוב עליו מסיום העונה המאכזבת בליגות הנמוכות הוא שקיים סיכוי גבוה שבעונה הבאה יחזור להתקיים דרבי בעיר היין בין שתי נציגות ליגה ג', מ.ס ראשון לציון והיורדת הטרייה מנחלת יהודה.

ממשיך לכבוש, יצחק- צילום נזיה סולטן
ממשיך לכבוש, יצחק- צילום נזיה סולטן
שערים אחרונים בליגה ב' , רוני אוחנה
שערים אחרונים בליגה ב' , רוני אוחנה

12. שערים אחרונים בליגה ב' , רוני אוחנה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות