n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: לילה קשה- הרוגה בתאונה סמוך למחלף עין הקורא ופצוע קשה בתאונה נוספת

ראשון לציון: לילה קשה- הרוגה בתאונה סמוך למחלף עין הקורא ופצוע קשה בתאונה נוספת

בתאונה שהתרחשה הלילה, היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים, אחד מהם עלה באש והנהגת נהרגה. בתאונה נוספת, נפצע קשה נער בן 17 בשדרות נים

תאונה רכב עולה באש אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
הרכב הבוער בתאונה הקשה- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 23:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שעולה באש לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 431 ממחלף עין הקורא למחלף ראשון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו סיוע רפואי ראשוני לשני פצועים בינוני וקל שפונו בהמשך אל בתי החולים שיבא בתל השומר ואסף הרופא, אך נאלצו לקבוע את מותה של אישה שנלכדה ברכב שעלה באש, בת 41 תושבת באר יעקב.

תאונה רכב צילום דוברות משטרת ישראל

צילום מזירת האירוע: דוברות משטרת ישראל

החובשים של מד"א יהודה מרקוס וטל זנזורי סיפרו: "מדובר באירוע קשה. הרכבים היו במרחק של עשרות מטרים אחד מהשני כשאחד מהם עולה באש. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש הענקנו טיפול רפואי ל 2 הפצועים מהרכב השני שהיו לכודים וסבלו מחבלות בגפיים. לאחר החילוץ העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ והם פונו לבתי החולים במצב בינוני וקל. כאשר הרכב שבער כובה וניתן היה להתקרב אליו זיהינו בתוכו אישה מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

בן מליחי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהרכבים עלה באש ולאחר תום פעולות הכיבוי נקבע מותה של הנהגת עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע רפואי לפצוע בינוני ולפצוע קל ששהו ברכב הנוסף שמעורב בתאונה".

למקום הגיעו גם צוותי כבאות והצלה שפעלו לכיבוי השריפה ולאחר מכן בשיתוף עם צוותי זק"א, בוצע חילוצה של ההרוגה. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, גופת המנוחה הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי.

תאונה אמבולנס צילום דוברות זקא תאונה צילום דוברות זקא

צוותי זק"א ושרידי הרכב שנשרף- צילומים: דוברות זק"א

מנדי חביב מפקד זק״א שפלה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות שני כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך שעולה באש, עוברי אורח סיפרו לנו שככל הנראה נהגת הרכב נעצרה בעקבות תקלה ברכב, רכב שחלף במקום פגע ברכבה וכתוצאה מכך הרכב החל לבעור, לוחמי האש פעלו בזירה ונלחמו בלהבות. לאחר חילוץ מורכב וממושך חילצנו את הנהגת כשהיא ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום.״

שעה לפני התאונה הטראגית, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות נים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא תל השומר נער בן 17 במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש בכיר במד"א אלחנן רוט סיפר: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב."

 

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

זירת התאונה בשדרות נים- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות