n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מתחילת 2022 בעלי עסקים יקבלו פטור מתשלום על שלט רגיל

ראשון לציון: מתחילת 2022 בעלי עסקים יקבלו פטור מתשלום על שלט רגיל

המשמעות: החל משנת 2022, כל עסק יהיה פטור מתשלום אגרה בסך 545 ₪ בגין הצבת שלט אחד רגיל עד 2.5 מ"ר. ראש העירייה, רז קינסטליך: "היום אני שמח שהצלחתי להוציא לפועל את הרפורמה לה הם חיכו כל כך"

עסק בעיר. צילום דוברות העירייה
עסק בעיר. צילום דוברות העירייה

החל מחודש הבא (1.1.22) תחול רפורמה מקיפה בכל נושא שילוט העסקים בראשון לציון, כאשר הבשורה הגדולה היא פטור לשלט רגיל אחד עד 2.5 מ"ר לבעלי העסקים בעיר. עד כה, כל בעל עסק היה משלם על שלט מסוג זה 545 ₪ בשנה, לכל הפחות.

הרפורמה בתחום השילוט נולדה, מתוך רצון לסייע לבעלי העסקים בראשון לציון לאחר משבר הקורונה. למעשה, כל בעל עסק שמחזיק בשלט רגיל לדוגמא – מדבקה על חלון ראווה, סוכך בכניסה לעסק או שלט רגיל אחר המפרסם את בית העסק, יהיה זכאי לפטור, עבור שלט אחד. אם גודל השלט עולה על 2.5 מ"ר – ישלם בעל העסק את ההפרש. כמו כן, במסגרת הרפורמה שונו תעריפים נוספים של סוגי שלטים.

בעיריית ראשון לציון ממליצים לבעלי העסקים להתעדכן בגובה התשלום אותו יצטרכו לשלם בשנת 2022 לאחר מתן הפטור ולהיערך בהתאם. ניתן להתעדכן בנוסח חוק העזר המלא, שיטת החישוב, סוגי השלטים, והתעריפים באתר העירייה: https://bit.ly/3duiBjS

ראש העירייה, רז קינסטליך: "כבר לפני 4 שנים עוד בהיותי סגן, הבטחתי לבעלי העסקים בעיר לסייע להם בנושא פטור מתשלום על שילוט העסק שלהם והיום אני שמח שהצלחתי להוציא לפועל את הרפורמה לה הם חיכו כל כך. שילוט לעסק הוא חלון הראווה שלו ואם ניתן לסייע להם ולפטור אותם מתשלום, כך נעשה. הרפורמה הזו תסייע במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בעיר, שגם ככה סבלו מהשלכות כספיות רבות בשל נגיף הקורונה ותחסוך עבורם מאות שקלים בכל שנה. נמשיך לסייע לבעלי העסקים בעיר גם בעתיד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות