n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מחשב ועליו תמונות של בניה רובל ז"ל (שנפל ב"צוק איתן") נגנב

ראשל"צ: מחשב ועליו תמונות של בניה רובל ז"ל (שנפל ב"צוק איתן") נגנב

המחשב נגנב מביתו של ירין רובל אחיו של בניה רובל ז"ל ביום שישי האחרון. עכשיו הוא מבקש את עזרת הציבור להשיבו אליו: "הערך הכספי שלו מועט אך הערך הרגשי יקר מפז"

ירון ובניה ז"ל. צילום מהאלבום המשפחתי
ירין ובניה ז"ל. צילום מהאלבום המשפחתי

"כל התמונות למזכרת  שהיו לי מאחי בניה שנהרג בצוק איתן היו על הכונן הקשיח שנגנב, הכונן הזה הוא המזכרת הכמעט יחידה שנשארה מבניה" כך מספר ירין רובל בן ה-31, אחיו של בניה רובל ז"ל שנפל במבצע "צוק איתן" ביולי 2014 מירי מחבל שהגיח מפיר נסתר של מנהרה והועלה לדרגת סמל ראשון לאחר מותו.

ירין שנשוי ואב לשלושה ילדים עבר לפני כשבועיים להתגורר בבית בפרטי בשכונת נווה ים, ביום שישי האחרון לאחר שהמשפחה עלתה לקומה העליונה לישון פרצו לביתם אנשים וגנבו מספר דברים מקומת הכניסה, בינהם  את מחשב הנייד והתיק האישי של ירין שהחיל גם את הכונן עליו היו התמונות של בניה ז"ל.

"קמתי בבוקר ביום שבת וראיתי שכל התריסים שיוצאים לגינה פתוחים חוץ מאחד שסגור" מספר רובל, "כשיצאתי החוצה ראיתי את התיק של העגלה מפוזר כולו בחוץ, לרגע לא הבנתי, חשבתי שאולי חתול נכנס הביתה, לא עלה לי בראש שהיה כאן גנב, יצאתי החוצה לאסוף את הדברים ואז ראיתי שהתיק של מחשב הנייד שלי גם שם ושהוא ריק, שם נפל לי האסימון, מיד לאחר מכן ראיתי שהתיק האישי שלי גם נעלם שבתוכו היה הכונן, כמובן שהיינו במשטרה והיא חוקרת את זה אבל אני מקווה שאצליח למצוא את הכונן, הוא לא שווה כסף אבל לי הוא שווה עולם.

צילום מהאלבום המשפחתי
צילום מהאלבום המשפחתי

 

גם מעיין קורם רובל, אשתו של אחיו של בניה ז"ל, כתבה לפני יומיים בחשבון הפייסבוק שלה: "אנו זקוקים לעזרתכם! אם מישהו שמע או הגיע אליו הכונן, אנא עזרו לנו להשיב אותו אלינו, הערך הכספי שלו מועט אך הערך הרגשי יקר מפז".

כעת מבקשים בני המשפחה את עזרת הציבור והם מקווים שאולי נזרק התיק יחד עם הכונן כי שוויו מועט בכסף,  התיק צד אשר הכונן היה בו בצבע שחור של חברת swiss  וגם הכונן בצבע שחור בצורת ריבוע, תיק מחשב הנייד בצבע אדום והמחשב בצבע שחור של חברת deal, ועוד לפטופ כסוף של חברת Lenovo. כל המוצא מתבקש ליצור קשר עם מערכת העיתון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות