n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מחממים מנועים לקראת הבחירות- רז קינסטליך ביתרון מוחץ

ראשון לציון: מחממים מנועים לקראת הבחירות- רז קינסטליך ביתרון מוחץ

פחות משנה וחצי לבחירות ובזירה הפוליטית מחממים מנועים. ע"פ סקר "מאגר מוחות" 76% תומכים ברז קינסטליך לקדנציה הבאה. דוב צור בתגובה : "נפלא. אמשיך ואעשה כל מאמץ שהשלטון הנוכחי יפול"

רז דוב
צילום: עיריית ראשון לציון

בעוד פחות משנה וחצי יערכו הבחירות לראשויות המקומיות. מוקדם מידי לדבר על מתמודדים רלוונטים אולם ראש העיר לשעבר דב צור מחמם מנועים והעלה מספר פוסטים ברשתות החברתיות ומתח ביקורת חריפה על התנהלות העיר והעומד בראשה רז קינסטליך, על אף שעד כה לא הכריז על התמודדות חוזרת, אולם מקורביו מספרים כי בכוונתו לשוב ולהתמודד והוא עצמו אמר לא פעם שיפעל בכל כוחו להפלת השלטון הנוכחי.

בחודש אפריל ערך מכון המחקר "מאגר מוחות" בראשות פרופסור יצחק כץ סקר בדבר דעת הקהל בקרב תושבי ראשון לציון, הסקר בדק את שביעות הרצון של התושבים מתפקודם של העירייה והעומד בראשה רז קינסטליך וכן עמדות והעדפות לגבי המשך כהונתו של ראש העיר.

בסקר השתתפו 517 תושבים כאשר מתוכם 72% היו מרוצים עד מרוצים מאוד מתפקודו של ראש העיר, 2% היו כלל לא מרוצים, 5% לא מרוצים, 21% השיבו ככה ככה ואחוז אחד השיב תשובות אחרות,

בהשוואה בין ראש העיר רז קינסטליך לבין קודמו דב צור, בשאלה מי מנהל את העיר בצורה יותר טובה ושקופה, קיבל רז קינסטליך 67% ודב צור 13%, עשרים אחוז טענו שאין הבדל בין השניים, ו-16% אמרו שהם לא יודעים.

בשאלה הנוספת אילו הבחירות היו נערכות היום ושני המתמודדים היו רז קינסטליך ודב צור, למי היית מצביע, קיבל רז קינסטליך רוב מוחץ של 76%, דב צור קיבל 14%.

דב צור הגיב על הסקר " נפלא" והוסיף " "אמשיך ואעשה כל מאמץ שהשלטון הנוכחי יפול".

ראש העיר רז קינסטליך השיב על הסקר "ואוו…מאז הבחירות לא התרגשתי כך.

כיף להרגיש את החיבוק שלכם ואת ההערכה לעבודתם של עובדי העיריה המסורים, לעבודת חברי לסיעה ולחברי המועצה.

יחד אנחנו הופכים את ראשון לציון לעיר הטובה בישראל. תודה רבה מכל הלב. ממשיכים בכל הכח!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. רז ראש העיר, למרות הסקרים דע לך שיש לך כמה משימות חשובות לטפל בהם חוץ מחינוך שאתה מרבה בהם .אתה חייב לטפל בבעיות תושבי המערב לגבי כל התכניות העומדות להתממש.על תטמון את הראש בחול ועל תתמהמה. הבחירות הקרובות ישנו את המפה .אז בבקשה תתייחס בכל הכח.

  2. רז פישל בגדול בתפקידו, הזניח לגמרי את העיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות