n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / צפו בתיעוד: שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק עצרו בתום מרדף שוהה בלתי חוקי שגנב רכב מרמת גן

צפו בתיעוד: שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק עצרו בתום מרדף שוהה בלתי חוקי שגנב רכב מרמת גן

בחקירה מהירה היום הוגש נגדו כתב אישום

715b2ef3-5713-4336-9f86-07cce85772b9

במשטרת ישראל התקבל דיווח מתאיתורן ביום ג' לפנות בוקר על גניבת רכב מרחוב תל חי ברמת גן.שוטרי יח' שיטור עירוני רמת גן ושוטרי הסיור הגיעו מיד למקום והחלו בביצוע חסימות וסריקות. החשוד ניסה להימלט מהמחסום ברחוב הירדן, והמשיך בנסיעה פרועה ברחוב הבילויים, תוך שפוגע ב-11 רכבים חונים. החשוד לפתע נטש את הרכב והמשיך בבריחה רגלית.

השוטרים חתרו למגע, דלקו אחר החשוד ותפסו אותו ברחוב הרא"ה ברמת גן.השוטרים עצרו את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 26, תושב שטחים והוא הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק.

עפ"י החקירה החשוד הגיע סמוך לשעה 03:30, ניפץ את השמשה הקטנה של החלון וחיבר קונקטור לרכב והחל בנסיעה תוך שהוא נוהג ללא רישיון נהיגה כלל. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מהירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, נהיגה פוחזת של רכב, התנהגות הגורמת נזק, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה וללא ביטוח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות