n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: החברה לביטחון וסדר איתרה 30 מקומות שבהם התכוונו לקיים מסיבות

ראשל"צ: החברה לביטחון וסדר איתרה 30 מקומות שבהם התכוונו לקיים מסיבות

לצד איתור מקדים של מוקדי המסיבות במועדונים ובאזורי הבילוי, הוקצה כוח סיירים המצוידים ברחפנים אשר יסרקו שטחים בכדי למנוע קיום מסיבות טבע

צילום: החברה לביטחון
צילום: החברה לביטחון

על מנת למנוע התפרצות תחלואת קורונה בחג, החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי של עיריית ראשון לציון, החלה בימים האחרונים, לאתר את המקומות ברחבי העיר שלגביהם הגיע מידע כי עשויות להתקיים מסיבות במהלך סוף השבוע: מיום חמישי חג פורים ועד יום ראשון.
עד הבוקר, אותרו ברחבי העיר 30 אתרים שלגביהם הצטבר מידע על כוונה לקיים מסיבות.

פקחי החברה לביטחון, החלו מאתמול בערב לפקוד את האתרים ולהדביק על הדלתות שלטי אזהרה. בהודעות האזהרה נכתב כי חל איסור לקיים את המסיבות לצד התראה כי פקחי החברה לביטחון יבצעו פעולות פיקוח ואכיפה במקום, במהלך כל סוף השבוע כדי למנוע את קיום המסיבות.
על פי הנחיית ראש העירייה רז קינסטליך, השלימה החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון את ההערכות למניעת מסיבות והתקהלויות המוניות ברחבי העיר בחג הפורים.
לצד איתור מקדים של מוקדי המסיבות במועדונים ובאזורי הבילוי, הוקצה כוח סיירים המצוידים ברחפנים אשר יסרקו שטחים פתוחים נרחבים ברחבי העיר בכדי למנוע קיום מסיבות טבע המוניות.
כח נוסף הוקצה כדי לבצע סיורים בשכונות מגורים צמודי קרקע, במטרה למנוע מסיבות המוניות בחצר בתים פרטיים, זאת בניגוד לצו סגר הלילה שקבעה הממשלה.
ראשון לציון שהפכה אתמול לצהובה בצבע הרמזור ועל כן בעירייה שבים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהימנע מקיום מסיבות ואירועים מרובה משתתפים במהלך ימי חג הפורים, על מנת שנוכל לחזור לחיי שגרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות