n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / "במקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור!"

"במקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור!"

באמצעות צילום אומנותי בחשיפה ארוכה, נוצרה תערוכת תמונות שמציגה פסיפס חזותי מרהיב של תנועה בתוך החושך שמטרתה להגביר את האור.

WhatsApp Image 2023-12-14 at 18.38.57

תכנית "מקלטים מוארים" הפכה מרכזים קהילתיים שפועלים בתוך שגרת החירום של חיינו בתקופה זו, לפעילות מבורכת שמתקיימת במעל ל- 120 מקלטים ומרחבים מוגנים ברחבי העיר בהובלת מינהל החינוך והרשות לביטחון קהילתי. פעולת זו היא תגובה קהילתית רחבת היקף למלחמת "חרבות ברזל" בעקבות מתקפת טרור על מדינת ישראל והיא פועלת באמצעות מעגל רחב של מתנדבות ומתנדבים שמרכזים ומובילים פעילויות הפוגה במרחבים המוגנים השכונתיים.

תערוכת "להגביר את האור" היא פרי יצירתם של המקלט המואר בביה"ס היסודי בכור לוי עם משתתפות ומשתתפים בכל הגילאים וביניהם זהר בלום, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך.

באמצעות צילום אומנותי בחשיפה ארוכה, נוצרה תערוכת תמונות שמציגה פסיפס חזותי מרהיב של תנועה בתוך החושך שמטרתה להגביר את האור.

המועמד לראשות העיר, מ״מ ראש העיר, זהר בלום, בירך: ״השבוע תוצג תערוכת "להגביר את האור" ברחבת כניסת העירייה ואני מזמין את כולכן וכולכם לבוא ולחזות באומנות הוויזואלית של תושבות ותושבי רחובות מתוך החושך הקודר בצל המלחמה, הצלחנו להפיק יחדיו אור גדול. האמנות שיצרנו יחדיו במקלט המואר של ביה"ס בכור לוי היא הדרך לריפוי ולשיקום, הן לעוסקים בה והן לצופים בה, והיא יכולה לשמש כעזר לנפגעות ולנפגעים מהטרגדיה הלאומית אותה אנו חווים בימים אלו.אני רוצה להודות למנהלת בכור לוי, עינב היקרה ולכל צוות ביה"ס, יחד עם המרכז לביטחון קהילתי, שירי קלר, נתי היימן וחבר המועצה, ד"ר אסף סטי אל-בר על הפקת היוזמה המרגשת הזו. כן יירבו״.

חבר המועצה, ד"ר אסף סטי אל-בר: קיומו של הפרויקט מאפשרת לנו להיות יחדיו, כקהילה אחת, במרחב מוגן בזמנים מורכבים אלו, ומחברת אותנו אל כוחות היצירה, המסוגלות והתמיכה ההדדית, תוך חוויית שותפות פעילה לכל הגילאים. בנוסף, מהווה משקל משמעותי במאבק בבדידות ובאבל, על ידי העצמת כוח הריפוי הקהילתי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות