n
דף הבית / מומלצים / איך לבחור גדר ולמה כדאי לבחור בגדר אלומיניום אטומה?

איך לבחור גדר ולמה כדאי לבחור בגדר אלומיניום אטומה?

גדר אלומיניום אטומה משמשת כפתרון אבטחה במגוון רחב של מקומות, בבתי עסקים, במפעלים בחצרות של בתים פרטיים ועוד, וכל מי שמסתובב ברחובות הערים הגדולות, ביישובים ובקיבוצים אינו יכול להתעלם מגדרות האלומיניום המקיפות את החצרות. ואכן, בשנים האחרונות ניכרת עלייה בהתקנת גדרות אלומיניום אטומות בחצרות בתים פרטיים, בבתים משותפים, במוסדות ציבורים ועוד בכל רחבי הארץ. דיירי הבתים והבניינים אשר שומרים על הפרטיות שלהם מעוניינים להסתובב בחופשיות בחצר בלי להיחשף לעוברים ושבים ברחוב, וזו אולי אחת הסיבות לעלייה בפופולאריות של התקנת גדר אלומיניום אטומה.

modern-metal-fence-fencing-yard-area-horizontal-sections-fence-made-metal
קרדיט freepik

איך לבחור גדר בגדר אלומיניום אטומה?

כאשר אתם בוחרים גדר כדאי לקחת בחשבון מספר שיקולים:

בשלב הראשון חשוב לבדוק מספר גורמים בסיסיים כמו מהי רמת הבטיחות שמעניקה הגדר, מהו חומר הגלם שממנו עשויה הגדר, מהי רמת העמידות של חומר הגלם בתנאים שונים כמו בחשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים ועוד, מהם אפשרויות העיצוב ומהי התחזוקה הנדרשת כדי לשמור על המראה ועל איכות הגדר למשך שנים רבות.

בשלב השני חשוב לבדוק את התאמת הגדר לצרכים האינדיבידואליים שלכם. האם הגדר מתאימה לתנאי השטח שלכם, האם הגדר צפופה או אוורירית בהתאם להעדפות שלכם, מה הגובה של הגדר, מה אורכה ועוד.

צוות העובדים בחברת "מגן גידור ואחזקות בע"מ" ישמחו לענות לכם על כל השאלות כדי לאפשר לכם את הבחירה המתאימה והטובה ביותר. ושימו לב, אנו מתקינים גדרות בהתאמה אישית. אנו נדע להתאים כל גדר שתבחרו, מבין מבחר הגדרות שלנו, לתנאים הייחודיים שלכם.

למה גדר אלומיניום אטומה היא הגדר הבאה שלכם?

אנשים רבים המחפשים גדר איכותית לנכס שלהם לא יכולים להתעלם מהיתרונות הרבים של גדרות מאלומיניום. מיום ליום יותר ויותר אנשים בחורים בגדר אלומיניום אטומה בשל היתרונות הבאים:

פרטיות:

גדרות האלומיניום הן גדרות אטומות המאפשרות לכם לשמור על פרטיות מלאה בחצר. גם אם הבית שלכם נמצא ברחוב מרכזי שבו יש תנועה רבה של עוברים ושבים, הודות לגדר האטומה תוכלו לשמור על פרטיות מלאה בתוך החצר.

עמידות:

האלומיניום עמיד מאוד בפני חלודה, קורוזיה ובלאי, גורמים ההופכים אותו לבחירה מצוינת עבור התקנת גדר חיצונית לכל נכס. גדרות אלומיניום אטומות בנויות כך שהן לעמוד בפני פגעי מזג האוויר מה שמבטיח עמידות לאורך זמן.

תחזוקה מינימלית:

גדרות אלומיניום דורשות תחזוקה מינימלית בהשוואה לחומרים אחרים כגון עץ, זכוכית או מתכת. הן אינן נרקבות בגשמים, אינן מתבלות בשל חשיפה לקרני השמש היוקדות, הן אינן דוהות, ולכן אין צורך לצבוע אותן אחת למספר שנים מחדש ועוד. כדי להשיב לגדרות את המראה המקורי והרענן, מספיק לנקות את הגדר במטלית לחה או להרטיב אותה במים בעזרת צינור מהגינה.

אינסוף אפשרויות של עיצוב:

גדרות אלומיניום אטומות מציעות מגוון רחב של אפשרויות עיצוב המאפשרות לכם להוסיף אלמנטים דקורטיביים או לשמור על מראה מינימליסטי וחלק, בהתאם לסגנון של עיצוב הגינה והבית שלכם. השילוב בין גמישות החומר ויכולות העיבוד לבין המשקל הקל של האלומיניום תורמים למראה קלאסי, נקי, קליל ואלגנטי לגדר.

את מתכת האלומיניום אפשר לעצב בכל סגנון ובכל עיצוב בהתאם לדרישות שלכם. אפשר לבחור צבע, עיטורים, שילוב של חומרים אחרים ועוד וליצור עיצובים מרשימים ומקוריים.

חומר קל משקל:

מתכת האלומיניום היא מתכת במשקל קל. המשקל הקל מקל על התקנת הגדר ומפחית את העומס על המבנים התומכים. על אף המשקל הקל, גדר האלומיניום היא גדר חזקה ועמידה.

מחיר:

יחסית לחומרי גלם שמהם בונים גדרות, מתכת האלומיניום היא מתכת זולה, והמחיר של מתכת האלומיניום משפיע על המחיר הסופי של הגדר. על אף המחיר הזול יחסית, של גדרות אלומיניום אטומות, הגדרות מציעות ערך גבוה בשל העמידות שלהן לטווח ארוך ובשל קלות התחזוקה.

אפשרויות לבחירת צבע:

את גדרות האלומיניום אפשר לצבוע במבחר גדול, בצבעים קלאסיים, בצבעים נועזים, מקוריים ועוד. הודות לכך תוכלו להתאים את צבע הגדר בצבע המתאים לעיצוב הבית או לעיצוב הגינה.

מראה קלאסי ויוקרתי:

המראה המרשים של גדרות האלומיניום ואפשרויות העיצוב המגוונות מעניק לכל בית מראה יוקרתי ומרשים.

יתרון אקולוגי:

בניית גדר אלומיניום נחשבת לבנייה קלה וירוקה, בנייה המתבצעת במינימום של פליטת גזי חממה ובמינימום של זיהום האוויר.

אבטחה ברמה גבוהה:

החוזק והעמידות של גדרות האלומיניום בשילוב רמת האטימות שלהן מעניקים רמת אבטחה גבוהה. היעדר החשיפה של חזית הבית ותכולת החצר בשל רמת האטימות של הגדר מונעת משיכה של גורמים זרים אל הבית שלכם. כאשר חזית הבית המטופח חשופה לעיני כול, היא עלולה למשוך פורצים וגנבים אל הבית.

לסיכום, גדר אלומיניום אטומה הפכה לבחירה המועדפת של בעלי בתים רבים המחפשים גדר איכותית לשמירה על הפרטיות ועל רמת האבטחה. גדרות האלומיניום הפכו להיות נפוצות הודות ליתרונות הרבים שלהם כמו עמידות, רמת אבטחה גבוהה, התקנה קלה, התאמה לכל תנאי השטח, מראה מרשים ויוקרתי ומחיר זול, יחסית לסוגי הגדרות האחרים.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות