n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות מציגה תוכנית אכיפה מוגברת לצמצום מטרדי הרעש במרחב הציבורי בחופש הגדול

עיריית רחובות מציגה תוכנית אכיפה מוגברת לצמצום מטרדי הרעש במרחב הציבורי בחופש הגדול

ביחידת האכיפה ובאגף הביטחון נערכו מראש לאכיפה מוגברת, בשילוב ידיים עם משטרת רחובות

WhatsApp Image 2023-07-26 at 15.38.25

הופכים את המרחב הציבורי לשקט ורגוע יותר: בשבועות האחרונים נרשמה עליה במס' הפניות של תושבים למוקד העירוני בנושאי מטרדי רעש בגינות ובפארקים גדולים בעיר. כדי להילחם בתופעה, הכינו באגף התנועה והשיטור העירוני ובאגף הביטחון תוכנית כוללת, מפורטת ועדכנית, המבוססת על הפקת לקחים והכנסת שיפורים. כל זאת, על מנת לצמצם עד כמה שניתן את המטרדים בקיץ, ולשמור על איכות החיים של התושבים ברחבי העיר.

התוכנית מבוססת על נוכחות יזומה של מערך האכיפה והביטחון העירוני- השיטור העירוני וסיירי הביטחון- בגני השעשועים והפארקים שביחס אליהם התקבלו תלונות.
במסגרת המבצע יוצבו בפארקים ובגינות מרכזיות בעיר סורקים סמויים בשעות הערב והלילה. הסורקים יזהו את גורמי המטרד והרעש ויפעלו כדי למנוע את ההתפרעויות בשלב מוקדם. כמו כן, אנשי מערך האכיפה והביטחון יפגינו נוכחות, ויסיירו בין הגנים והפארקים בעיר. הסיורים ייערכו בשני חלקים: בשעות הערב, בין השעות 17:30-19:30 בזמנים שבהם הורים וילדים מבלים בגני השעשועים ובפארקים על מנת ליצור תחושת ביטחון, וכן בשעות הלילה, בין השעות 22:00-2:00 בזמנים שבהם בני נוער נוהגים להגיע ולשהות בפארקים. נוכחות הסיירים במקום תסייע למנוע היווצרות מטרדי רעש, עישון, שתיית אלכוהול ועוד. המטרה העיקרית היא כמובן, שמירה על איכות החיים של התושבים בעיר.
מלבד הנוכחות היזומה בשתי משמרות, יינתן כמובן מענה לפניות תושבים למוקדי 106 ומוקד 100 – לכל אירוע תשלח ניידת אכיפה עירונית לטיפול בתלונה.

עיריית רחובות קוראת להורים לגלות אחריות ולהיות שותפים מלאים במניעת מטרדי רעש בתקופת החופש הגדול. בני נוער שיתפסו עוברים על החוק (שתיית אלכוהול, עישון, אלימות וונדליזם) עלולים לקבל קנסות, ואף להגיע לתחנת המשטרה לחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בטח!!!!! אולי תתחילו מלטפל במטרדי הרעש של האופנועים עם המנועים ששואגים בכבישי העיר כל לילה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות