דף הבית / כללי / פרומו מוצלח לגביע

פרומו מוצלח לגביע

ניצחון גדול על האלופה- צילום ארכיון הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ניצחון גדול על האלופה- צילום ארכיון הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אם ב-17 במרץ, תצליח ראשון לציון לשחזר את המשחק מיום שישי האחרון, היא תניף בפעם השנייה ברציפות את גביע המדינה. הקבוצה אירחה במחזור האחרון את מי שתחכה לה בגמר הגביע- לא אחרת מאשר אלופת המדינה הפועל אשדוד, וניצחה אותה 28:26. בסגל של ג'ו מתתיה חסרו שלושה שחקנים עקב פציעה: שרון שלם, ולדי קופמן ודניאל פרידמן, ובכל זאת הצהובים הצליחו להיות טובים יותר ולשלוט על הפרקט. המשחק התחיל צמוד ואחרי 15 דקות התוצאה עמדה על 8:8. מכבי כבשה שניים ללא מענה ובהמשך פתחה פער של שלושה שערים שנשמר עד למחצית שהסתיימה בתוצאה 15:12. השוער הזר החדש של מחזיקת הגביע, התחיל מצוין את המחצית השנייה עם מספר עצירות שעזרו לקבוצה לברוח ל-20:14 אחרי חמש דקות. האלופה הידקה את ההגנה והצליחה לצמצם את הפער לשלושה שערים בלבד, אבל קראציץ ועמיאל דאגו לברוח שוב עד להפרש של חמישה שערים כשנותרו עשר דקות לשחק. ירמי סידי כבש שניים נוספים והתוצאה כבר עמדה על 27:21, אבל אשדוד נלחמה יותר על הכבוד ולא התכוונה לתת למשחק להסתיים בצורה מבישה מבחינתה. שלושה שערים רצופים חתכו את ההפרש בחצי, אבל השעון לא נתן לאדומים להספיק ולחזור למשחק  ושתי הנקודות נשארו בבית מכבי. כבשו: קסם עמיאל 7 מ-7, סידי 5, קלדרון, קראצ'יץ', נציה 3 כל אחד, סטלמן, מלול ושניידר 2 כל אחד, יואב נאמן 1. עצירות שוערים: פישלוביץ – 9 ב-35 אחוז, אברמוביץ' 7 ב-47 אחוז.

נשאר בבית, דור קלדרון- צילום מכבי ראשון לציון
נשאר בבית, דור קלדרון- צילום מכבי ראשון לציון

מאמן הקבוצה ג'ו מתתיה אמר בסיום: "אשדוד קבוצה מאוד קשה ופיזית, וזו משוכה מאוד גבוהה. לאורך כל המשחק היינו יותר טובים. בסוף קצת הפריעה לי השאננות שלנו, כי היינו צריכים לגמור את המשחק כמו שצריך ולא להראות ככה. אין קשר בין מה שהיה במשחק הזה, לגמר הגביע. שתי הקבוצות ייראו אחרת לגמרי. אולג בוטנקו, עבורי זה תמיד אתגר, הוא המאמן הכי טוב בארץ".

מכבי ראשון לציון נשארה בפסגת הטבלה כשמי שדולקת אחריה היא דווקא הקבוצה המפתיעה מחולון שנמצאת עם נקודה אחת פחות במקום השני, אבל גם עם משחק אחד יותר. השבוע יצאה הקבוצה למשחק חוץ בבאר שבע וביום שישי, תארח לדרבי מרתק את הפועל ראשון לציון בשחזור מחצי גמר הגביע. עוד לפני המשחק מול אשדוד, הודיעה הקבוצה על המשך ההתקשרות עם שחקן הבית דור קלדרון, שימשיך לשחק במדי מכבי ראשון לציון גם בשנתיים הבאות.

קבוצת הנשים של המועדון, אירחה את הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הלאומית ולא התקשתה להביס אותה 39:21. הצהובות כחולות כבשו 21 שערים במחצית הראשונה ועצרו את היריבה על עשרה שערים בלבד. גם במחצית השנייה המגמה נמשכה, ההפרש המשיך לצמוח עד לשריקה האחרונה. כבשו: ניצן דונאי וקים לוי 8 כל אחת, שיר גבזה 5, שירה ג'רבי וקרן טפליצקי 4 כל אחת, נלי אמינוב, עמית איזק 3 כל אחת, גבריאלה פסואה 2, רותם קלדרון ושביט אטיאס 1 כל אחת. הערב (חמישי) תצא הקבוצה למשחק חוץ בנס ציונה וביום ראשון תצא למשחק העונה מול אלופת המדינה- ארזים רמת גן.

לא התקשו מול פתח תקווה- צילום מכבי ראשון לציון
לא התקשו מול פתח תקווה- צילום מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות