n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / סיפורו של שקר: לא צנזורה ולא מחבלים – בעיקר בהלה מיותרת

סיפורו של שקר: לא צנזורה ולא מחבלים – בעיקר בהלה מיותרת

בעקבות תפיסת שלושה שוהים בלתי חוקיים בעיר, הועלו השערות שונות. גל גפן רחובות, עושה לכם סדר.

פייק-ניוז

בשעות האחרונות הופצה הודעה על ״שלושה מחבלים שנתפסו בעיר כשהם בכוונה לעשות פיגוע ברחובות״ אלא שמבירור של ״גל גפן רחובות״ עולה כי כל קשר בין הדיווח באתרים השונים לבין המציאות שקרי לחלוטין.

מבדיקת גל גפן רחובות עולה כי במהלך היום, אכן נתפסו שלושה שוהים בחלתי חוקיים בעיר, כאשר על פי הודעת המשטרה,שוטרי תחנת רחובות פתחו בסריקות מבצעיות עם קבלת דיווח בדבר חשד כי קטין כבן 15 שוהה בלתי חוקי תושב השטחים מתבטא בצורה מאיימת ברשתות החברתיות, השוטרים וכוחות נוספים ביצעו פעולות חקירה מתקדמות אשר הובילו למעצרו של הקטין במבנה באזור התעשיה בעיר.בנוסף, השוטרים איתרו באותו מבנה שני שוהים בלתי חוקיים.

אלא שאתרים שונים ברחובות הודיעו כי מדובר במחבלים, וכי ניתן אישור של הצנזורה הצבאית לידיעה המבהילה שהותירה תושבים רבים בבתים מחשש לפגיעה בם, גל גפן רחובות שפנה לצנזורה הצבאית במטרה לברר  קיבל תשובה חד משמעית שעיקרה כי רק המשטרה מודיעה במקרים מקומיים, ובמשטרה מאידך מסרו שממש לא מדובר במחבלים.

בעיריית רחובות, ביקשו להדגיש כי – על מנת לקבל מידע, יש לבדוק אותם מול ממקורות רשמיים ומהימנים, על מנת שלא לגרום לבהלה מיותרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות