דף הבית / חדשות העיר / תיכון רביבים על המפה

תיכון רביבים על המפה

מי ליאור

בשנת הלימודים שעברה הוקמה בתיכון "רביבים" נבחרת הכדורשת, שהצליחה השנה לחזור עם הישג באליפות בתי הספר של מחוז הדרום והמרכז. התלמידות, חברות נבחרת הכדורשת, הצליחו לגבור על נבחרות ותיקות מבתי ספר ברחבי העיר והסביבה, בדרכן למקום השלישי והמכובד.
המורות לחינוך גופני, דניאלה אלון ושני לנדאו, הקימו את הנבחרת בשנת הלימודים הקודמת 2016-2017. בסגל הנבחרת, תלמידות מכיתות י'-י"ב, שאומנו על ידי המורות לחינוך גופני שיזמו את הפרויקט.
בבית הספר מציינים כי השנה, השתתפה נבחרת הכדורשת באליפות בתי הספר התיכוניים בכדורשת והפתיעה ביכולת המקצועית וההתקדמות המדהימה שעשו מאז השנה שעברה.
לאחר מאבקים צמודים ומותחים, סיימו בנות תיכון רביבים במקום הראשון בבית המוקדם ועלו למשחקי הגמר האזורי של בתי הספר התיכוניים במחוז מרכז והדרום.
בשבוע שעבר התלמידות התמודדו בית הגמר וזכו במקום השלישי והמכובד עבורן. התלמידות חזרו לבית הספר עם ההישג המפתיע והתקבלו בהתלהבות רבה על ידי חבריהם התלמידים וצוות המורים שכנבחרת צעירה הצליחה להתברג בצמרת.

נבחרת כדורשת רביבים. צילום: באדיבות תיכון רביבים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות