n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מרגש: רשת חוויות תחלק מנות פלאפל לכוחות הביטחון, ההצלה והחיילים בעיר לציון "מבצע דוגו"

מרגש: רשת חוויות תחלק מנות פלאפל לכוחות הביטחון, ההצלה והחיילים בעיר לציון "מבצע דוגו"

המבצע לזכרו של ניצול השואה, דוד לייטנר ז״ל שהיה ידוע בכינוי דוגו נחוג בכל הארץ לזכרו.

73c20512-6004-4c29-ab28-e2bf86cd6ce8

רשת חוויות מציינת היום (חמישי) את "מבצע דוגו", בסימן תמיכה וחיזוק כוחות הביטחון וחיילי צה"ל: מנכ"ל הרשת, גולן ביטון, יחד עם צוות מרכז חוויות קריית משה בניהולו של יונתן בחור, יצאו ביוזמה מרגשת לחלוקת פלאפל לכוחות הביטחון והחיילים בעיר רחובות, לזכרו של שורד השואה דוגו (דוד לייטנר) ז"ל, שהלך לעולמו ביולי בשנה שעברה.

סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, אמיתי כהן שהגיע לחזק את הכוחות, אמר כי: "במשך שנים אנו לוקחים חלק ביום חשוב זה והשנה יותר מתמיד אנו ממשיכים את דרכו של דוגו ז"ל, שעבורו 'עם ישראל חי' היתה דרך חיים. אני גאה על ההירתמות של הרשת ביום ארצי זה, בו אנו מציינים את החיים – את מדינת ישראל, היא מדינת היהודים, שהייתה תמיד תקוותנו, והיא תקוות הדורות הבאים, ונמשיך להגן עליה בחירוף נפש, במיוחד בימים קשים אלו של מלחמה, אובדן וכאב. זוהי חובתנו וזכותנו. ממשיכים ביחד".

היום נפתח בחלוקת מנות פלאפל לכוחות תחנת כיבוי אש ברחובות, ומשם הגיעו נציגי רשת חוויות לחלוקת מנות עם לשוטרי תחנת משטרת רחובות והשיטור הקהילתי בקריית משה. בסיום היום חולקו בחוויות מנות פלאפל לחיילי פיקוד העורף שנמצאים בעיר.

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת מסר כי: "מבצע דוגו מקבל השנה משמעות מיוחדת, הן לזכרו של השורד האגדי, שידע לחגוג את החיים והניצחון חרף זוועות השואה ודרך הייסורים ארצה, ואשר נפרד מאיתנו בשנה החולפת – והן לתמיכה וחיזוק של כוחות הביטחון והחיילים, כסימן להמשך דרכו ולאחדותנו עד לניצחון. ליבנו עם המשפחות השכולות, משפחות החטופים והפצועים, מתפללים לשובם הביתה בשלום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות