n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / לקראת הפסח: טקס החלפת פיקוד תחנת רמת גן – גבעתיים

לקראת הפסח: טקס החלפת פיקוד תחנת רמת גן – גבעתיים

במסגרת האירוע, נערכה הרמת כוסית לכבוד חג הפסח במעמד עובדי התחנה, לוחמים , מתנדבים וצופי אש בה הוענקו דרגות ותעודות הצטיינות לעובדי ולוחמי התחנה.

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-17 בשעה 07.41.54_99125989

השבוע  נערך בתחנה האזורית רמת גן, טקס החלפת פיקוד תחנה.הטקס נערך במעמד נציב כבאות והצלה לישראל, רב טפסר אייל כספי, מפקד המחוז טפסר רונן מכטייב, מטה המחוז ומטה התחנה, נציגי המשטרה, הצבא והעירייה, גמלאים ומפקדי התחנה בדימוס, צופי האש ומתנדבים וכן לוחמי האש של תחנת רמת גן -גבעתיים.

בטקס המסורתי, ראשון לשאת דברי פרידה היה מפקד התחנה היוצא, טפסר משנה אילן רוסו אשר פיקד על תחנת רמת גן כ-4 שנים בתקופה מאתגרת הכללה בין היתר את מגפת הקורונה וסבב לחימה אשר כלל פגיעה בעיר רמת גן.
רוסו ציין: "ההון האנושי ומקצועיות הלוחמים ראויה לציון. כולם פה מחויבים לביטחון התושבים. כמו כן חשוב לי לציין את סגן מפקד התחנה, סגן טפסר רפאל בלחסן שהיה יד ימיני בעשיה לשיפור העשייה יחד עם שיפור התנאים לעובדים."

מפקד התחנה הנכנס, אבי קורדובה בן 53 ,משרת במערך הכבאות כ-31 שנה. החל את דרכו כצופה אש בתחנת בת ים, שירת בתחנת חולון ,עלה בסולם הדרגות והתפקידים במחוז דן וכן בתפקידי רוחב בניהם פיקוד על קורס לוחמי אש ועשייה מרובה בתחום הרכבת הקלה החוצה את גוש דן ומאפיינת את אחד מאתגרי מחוז דן. תפקידו האחרון היה סגן מפקד תחנת תל אביב יפו.

עת כניסתו לתפקיד ציין: "באחריות כבדה ,בהוקרה על הזכות ועם ציפייה רבה לבאות ,אני מקבל לידי היום בתחושת שליחות וענווה את הפיקוד על תחנת רמת גן וגבעתיים" ובהמשך הוסיף "אני רוצה כאן להבליט כאן שני יסודות שמהווים עבורי מצפן בתפיסת הפיקוד שלי האחד, מקצועיות והשני הטיפול בהון האנושי ,אני מאמין כי עובד הנדרש להציל חיים חייב להבין כי יש מאחוריו מפקדים שדואגים לו ומגבים אותו, לתחנות רמת גן וגבעתיים מסורת של הובלה והצטיינות במערך הכבאות ואני מתחייב לעבוד קשה יחד איתכם עובדים יקרים לשמר ולשפר זאת".

לאחר דברי המפקד היוצא והמפקד הנכנס, מפקד המחוז, טפסר רונן מכטייב הוקיר תודה והערכה רבה למפקד התחנה היוצא, אשר בתפקידו החדש מפקד על תחנת נתניה ותיאר את תפקיד המפקד: "בחירת המפקדים במערך שאמון על בטחון האזרחים צריכה להיות קפדנית אחראית וללא פשרות, אחריות גדולה מונחת על כתפיו של המפקד, אחריות שבסופה נדרש להוביל את התחנה וכל אנשיה להיות ערוכה בצורה הטובה ביותר והמקצועי ביותר למתן מענה מיטבי" לאחר מכן פנה אל מפקד התחנה הנכנס: "תרחשי האיום הניצבים מולך מאתגרים ומורכבים ביותר ודורשים אנשים מקצועיים, מיומנים, בקיעים ושולטים כל אחד בתחומו שלו הוא."

בסיום סבב הדברים, עלה נציב הכבאות, רב טפסר אייל כספי אשר בירך: "תחנת רמת גן גידלה וחינכה דורות שלמים בכבאות, העניקו לנו מורשת ארוכה ועמוקה ואנחנו מתחייבים להמשיכה. שמות גדולים של מפקדים שירתו כאן. אתגרים גדולים ניצבים בפני התחנה. גם בימי המלחמה וגם מול אתגרי המחוז. בערב החג אני יוכל להבטיח לכם שיש לנו עם חזק ונוכל לעמוד באתגרים.חג שמח ובהצלחה!"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות