n

מנעולן בבת ים

כמה המלצות פשוטות ויישום של תיכנון מראש וחוכמת חיים יוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף והרבה מאוד זמן, טרחה ואפילו סבל ממש, בכל מה שקשור לתקינות המנעולים שלכם

מנעולן
צילום: Pixabay

חלק גדול מאוד מחוכמת החיים והיכולת לעבור אותם עם כמה שפחות בעיות (ככל הניתן) הוא היערכות לבעיות בלתי צפויות. בחלק מסוים מהמקרים של תקלות במנעולים הדבר עלול להוביל אותכם לצורך להזמין את שירותיו של מנעולן בבת ים כדי שהוא יבצע עבורכם פריצה של מנעול לדלת הבית או כלי הרכב שלכם, במקרה שהאביזרים החשובים הללו נתקעו לפתע פתאום והשאירו אותכם תקועים ונעולים מחוץ לבית או אולי דווקא נעולים בתוך הבית – הרי אלו מצבים לא נעימים ולא בטוחים שלבטח לא נוכל ולא נסכים לחכות יותר מדי זמן להגעה של פורץ מנעולים בבת ים במצב כזה.

כאן באה לידי ביטוי חשיבותה של היערכות מראש ותשומת לב לבעיות כאשר הן מתהוות. אחד הטיפים הכי חשובים שתוכלו לקבל כדי לחסוך הרבה כסף וטרחה בכל העניינים שקשורים לתקינות מנעולים ומפתחות הוא שחשוב ביותר להקפיד על ערנות ולשים לב לתקלות שמתהוות במנעולים עוד לפני שהן מגיעות למצב קריטי בו המנעול כלל לא נפתח (או לא ננעל). הרי בסופו של דבר, למרות שאנשים רבים חושבים בטעות אחרת, החלק הכי גדול של שיחות טלפוניות המיועדות להזמנת פורץ מנעולים בבת ים דווקא בכלל לא נובע ממצבים של אובדן מפתחות או גניבת מפתחות וגם לא מדלתות שנטרקות וננעלות בנעילה האוטומטית שלהן בשעה שאתם מחוץ לבית והמפתחות בתוכו – אלא למרבה ההפתעה של חלק מכם, בין הסיבות העיקריות בגללה לקוחות רבים נאלצים (לצערם, בגלל העלות הכספית) להזמין שירותים של מנעולן בבת ים היא דווקא במקרים שנגרמים בגלל תקלות מכניות ותקיעה של מפתח בתוך מנעול.

איך לחסוך כסף בעלויות של הזמנת פורץ מנעולים בבת ים

כאמור, סוף מעשה במחשבה תחילה, ואין ספק שחכמינו זיכרונם לברכה (חז"ל) צדקו באמירה הזו גם בנושאי בטיחות של מנעולים. למרבה הצער, המחירים של הזמנת פורץ מנעולים מקצועי רחוקים מלהיות זולים כפי שהייתם רוצים כי לא כל אחד יכול לפרוץ מנעול – הרי כידוע מדובר על פורץ מנעולים בבת ים שהוא איש מקצוע מוסמך שעובר הכשרה מקצועית מיוחדת הנקראת בשם "קורס מנעולנים מוסמכים" ונערכת בפיקוח משרד התעשייה והמסחר (משרד התמ"ת) או משרד העבודה והרווחה ותחת השגחה צמודה של משטרת ישראל אשר מלווה את התהליך כדי למנוע חדירה של גורמי עולם תחתון לתחום פריצת המנעולים החוקי והמוסדר. לא רק זה – הרי מנעולן בבת ים צריך גם להגיע פיזית אל המקום בו נמצא המנעול שצריך לפרוץ אותו, כך שיש לו בתהליך זה עלויות של דלק והוצאות רכב וכמובן, שההגעה גם כרוכה בזמן נסיעה וכל פורץ מנעולים בבת ים יגבה כסף לכיסוי הוצאותיו, באופן טיבעי. כתוצאה מכך, המחירים של הזמנת פורץ מנעולים עלולים להיות יותר מאשר מאות שקלים – זה תלוי מאוד בשעה וביום בהם הזמנתם את שירותי המנעולן. במקרה שאתם תקועים עם מנעול לא מתפקד דווקא בשישי או שבת, ערב ח או שעות הלילה יש לכך השפעה מאוד גדולה על המחיר שעלול לפעמים להגיע לסדר גודל של אלפי שקלים, ואולי גם יותר מזה.

לכן, ההמלצה הכי טובה כדי לחסוך כסף על המחירים של הזמנת מנעולן בבת ים  היא להיות קשובים מראש למצב של תקלות מכניות במנעול, כאשר המנעול מתחיל לעשות בעיות, עוד לפני שהוא נתקע סופית ולא נפתח. כך תוכלו להזמין מראש שירותי מנעולן בשעות העבודה הרגילות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ביוטי קליניק צילום יחצ

ביוטי קליניק מתרחבת: רשת מרפאות האסתטיקה מבית סופר-פארם משיקה מרפאה שישית בבת ים

תפריט נגישות