n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / למרות החששות: 65 אחוזי נוכחות בגני הילדים

למרות החששות: 65 אחוזי נוכחות בגני הילדים

ילדים קהל צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

מערכת החינוך ברמת גן חזרה היום, ראשון, לפעילות באופן מדורג. הנתונים בשטח מצביעים על היענות גבוהה באופן יחסי של הציבור בהגעה אל מוסדות החינוך השונים, ובחשיבות שמירה על רצף חינוכי.

236 גני ילדים מתוך 245 גנים בכל העיר נפתחו הבוקר, עם 65 אחוזי נוכחות. בבתי הספר היסודיים אחוז הנוכחות עומד על כמעט 50 אחוזים. גם בבתי הספר העל יסודיים התקיימו פעילויות חינוכיות שונות לתלמידים במרחבים ציבוריים מוגנים ברחבי העיר.

כמו כן, בבתי המלון ברמת גן שוהים אלפי מפונים מהדרום, וילדיהם יזכו למענה חינוכי מטעם העירייה כבר בימים הקרובים. לדוגמא, במהלך השבוע ייפתחו במלון לאונרדו בעיר, בו שוהים 100 ילדים בגילאים שונים, 3 כיתות לימוד לבתי הספר היסודיים וכיתת גן אחת.

החזרת מערכת החינוך מתקיימת תוך תגבור משמעותי של מערכי הביטחון. כיתות הכוננות שהוקמו ברמת גן מסיירות באופן תדיר בכל מוסד חינוכי, יחד עם השיטור העירוני. בכל בוקר מתקיים בכל מוסד לימודי תרגיל התגוננות לשעת חירום.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״החזרת מערכת החינוך לפעילות היא הבסיס לשגרת חירום והצורך הבסיס של תושבי העיר אחרי הבטחון האישי.
הכל נעשה בהכנה מוקפדת ובשיא הזהירות.ההיענות הגבוהה של הציבור בהגעה למוסדות הלימוד היא תעודת כבוד לאגף החינוך, לצוותי החינוך וכמובן לכל העוסקים בבטחון ואבטחת העיר ומוסדותיה״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות