n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / פחות מחודש לבחירות: סקר בחירות חושף הזדמנות למחנה הליברלי בהנהגת זהר בלום- לנצח

פחות מחודש לבחירות: סקר בחירות חושף הזדמנות למחנה הליברלי בהנהגת זהר בלום- לנצח

הקרב על ראשות העיר מתחמם, פחות מחודש לבחירות, הסקר המקצועי הראשון שהופקד בוועדת הבחירות הארצית כמתחייב בחוק, מנבא קרב צמוד על ראשות העיר בין זהר בלום למתן דיל עם אפשרות לניצחון של המחנה הליברלי בהנהגת זהר בלום כבר בסיבוב הראשון בתרחיש של מועמד ליברלי יחיד.

זהר בלום צילום פרטי
זהר בלום

על פי הסקר, בקרב בעלי דעה בהתמודדות על ראשות העיר צפוי קרב צמוד בין מתן דיל (31%) וזהר בלום (29%), בעוד שהרחק מאחוריהם נמצאים רחמים מלול (21%) ויניב מרקוביץ (19%).בקרב כלל המדגם, התוצאות הן מתן דיל (23%), זהר בלום (21%), רחמים מלל (16%), יניב מרקוביץ (14%) מתלבטים או תושבים שלא יצביעו לאף אחד (26%).

תמונה1

הסקר בדק את האפשרות שבה המחנה הליברלי ירוץ עם מועמד יחיד והתוצאה שהתקבלה היא ניצחון למחנה הליברלי בהנהגת זהר בלום כבר בסיבוב הראשון (41%) בקרב בעלי הדעה, בעוד שעל פי הסקר, מתן דיל זוכה ל- 35 אחוזים מהקולות, ורחמים מלול זוכה ל-24 אחוזים בלבד 1

 

בהמשך הסקר, נבדקה אפשרות של סיבוב שני בין זהר בלום לרחמים מלול וכאן התוצאה ברורה בקרב בעלי הדעה: ניצחון מוחץ לזהר בלום (58%) ולמלול (42%).במידה ויתקיים סיבוב שני בין מתן דיל לזהר בלום, התוצאות צמודות בקרב בעלי הדעה: מתן דיל עומד 53% מול 47% של זהר בלום.

תמונת המנדטים למועצת העיר מציירת תמונה דומה: בראשות הטבלה, רחובותי בראשות מתן דיל עם 6 מנדטים, החינוך בראש בראשות זהר בלום עם 5 מנדטים.

בהמשך הרשימה, כחול לבן בראשות יניב מרקוביץ' עם 4 מנדטים, רחובות חופשית בראשות איטל בציר אלשיך עם 3 מנדטים, אמיתי כהן עם 2 מנדטים, אחדות בראשות רחמים מלול עם 2 מנדטים, ש"ס בראשות אבנר גדסי, הרשימה החסידית חברתית בראשות פנחס הומינר, מחל בראשות אביב איטח עם מנדט אחד כל אחת, ודגל התורה בראשות אפי בן גד וחב"ד בראשות אריה ליפסקר לא עוברות את אחוז החסימה.

2

הסקר בוצע על ידי מכון KANTAR בראשות דודי חסיד, סוקר ערוץ כאן 11. הסקר נערך בשיטות סטטיסטיקה מקצועיות בין התאריכים 26-28 בספטמבר בשילוב של סקר טלפוני ואינטרנטי, באמצעות דגימה אקראית הסתברותית. גודל המדגם 400 תושבים, בעלי זכות הצבעה מגיל 17+, טעות הדגימה: 4.9%.

מזמין הסקר רשימת ״החינוך בראש״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות