n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / לא תאמינו מי הרשת שחוזרת לעיר

לא תאמינו מי הרשת שחוזרת לעיר

מקדונלד'ס משיקה מחר מחדש את הסניף המיתולוגי בקניון איילון

הדמיה – מקדונלד'ס הסניף המחודש בקניון אילון רמת גן

הסניף המיתולוגי של רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס בקניון אילון ר"ג יפתח מחר (20.6) מחדש לאחר שהיה סגור בחודשים האחרונים לרגל שיפוצים. לכבוד הפתיחה המחודשת, הלקוחות ייהנו בסניף זה במשך שבוע (20-27.6) ממנות ב"מחירים של פעם":

המבורגר קטן ב- 4.90 שח, ארוחת ילדים ב- 19.90 שח, ביג מק ב- 14.90 שח ומק צ'יקן ב- 14.90 שח

לכבוד חגיגות 30 שנה למקדונלד'ס בישראל, החליטה הנהלת הרשת לחדש ולשדרג את הסניף הראשון שלה בישראל (ובמזרח התיכון), הסניף אשר הביא ארצה את בשורת המזון המהיר ומשך אליו בימיו הראשונים רבבות אדם בתורים שהשתרכו מאות מטרים. הסניף מעוצב במראה עכשווי, חם ומזמין, בקווים מינימליסטיים, בצבעי עץ טבעי, שחור ונגיעות של צהוב, צבע המותג. הריהוט כולל שולחנות ישיבה, שולחן בר ארוך וספסלים עם משענות מרופדות מעוגלות המעניקות פרטיות לסועד. צמוד למסעדה, תפעל גלידריית מק גלידה, שמציעה את הגלידה האהובה במגוון טעמים ותוספות.

ואם כבר נוסטלגיה – הספסל המיתולוגי עליו יושב רונלד מקדונלד הליצן, אשר הוצב בכניסה לסניף לפני 30 שנה, יוחזר לטובת צילומי סלפי של המעריצים.

 

צילום מקדונלד'ס ישראל. הספסל המיתולוגי עם רונלד מקדונלד בכניסה לסניף מקדונלד'ס בקניון אילון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות