דף הבית / חדשות העיר / המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה

המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה

זהו סיפורו של תושב העיר, הנאלץ להתמודד עם תוצאות ערעור על דו"ח שלטענתו מעולם לא קיבל. בעירייה משיבים

רונן דמארי

תושב המגדל כלב מזה כ-9 שנים, מציין כי מעולם לא קיבל ולו אזהרה מהעירייה. לדבריו: "אני תמיד דואג להסתובב עם שקיות בכדי לנקות אחריו ואף מעיר לאחרים שלא מרימים".

לדבריו, לפני כחצי שנה, הופתע התושב לקבל הודעה בדואר על כך שהערעור שלו בגין דו"ח עשיית צרכים של כלבו התקבל וכי סכום הקנס שעליו לשלם הוחזר ל -475 שקלים. התושב ההמום לא הבין במה מדובר, שכן לטענתו מעולם לא קיבל דו"ח. הוא שלח ערעור על כך לעירייה, אולם עד עתה לא קיבל כל תשובה והוא ממתין בחוסר ידיעה בחשש שהקנס המדומה לדבריו, שב לצבור ריביות על לא עוול בכפו.

בערר שהגיש לעירייה הוא מציין: "בתאריך ה-29.05.17 אכן ראה אותי הפקח בטרם סיום הצרכים אשר הכלב הטיל, משמע במהלך הטלת הצרכים. כמובן שאין מצופה מן האדם הסביר להרים את צרכי הכלב בטרם הוא מסיימם. לאחר סיום הטלת הצרכים הרמתי את הפסולת לעיני הפקח. לאחר האיסוף, הפקח בדק את נתוני השבב וראה כי חסר לו חיסון, הוא יידע אותי בדבר זה וביקש שאשלים אותו וזה אכן מה שעשיתי מיד ביום אחרי, ניתן לראות זאת במחשב שאכן ב-30.05 ביצעתי את החיסון בווטרינר העירוני. הפקח אמר לי מפורשות כי עלי להשלים את החיסון ולאור הנסיבות הוא לא נותן לי דו"ח. כראייה לכך, מעולם לא קיבלתי דו"ח פיזית ביד. אך לאחר כחצי שנה ממועד האירוע המתואר, קיבלתי באופן מפתיע, הודעה על כך שהערעור שלי התקבל. אציין שוב ואומר כי לא קיבלתי דו"ח מעולם ובטח שלא ערערתי בגינו".

עוד מציין התושב: "מופתע והמום הנני כותב לכם, אני אדם אשר תמיד מרים את צרכי הכלב שלו ואף הפקח ראה זאת. אין לי מושג מה אומרת התמונה המצורפת ומה ניתן להבין ממנה. ראוי לציין כי מדובר בכלב קטן, על כן צרכיו בהתאם לגודלו. לשמחתי, אני לא רואה בתמונה צרכים בגודל צרכיו של הכלב שלי, לא רואה את הכלב שלי, ולא רואה שום גורם מזהה למשהו ששייך לי או לכלב שלי. קשה לי להבין מה צולם שם אם בכלל. לאור הנסיבות, אבקש בכל לשון של בקשה להתחשב ולבטל את הדו"ח הלא ברור הזה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הפונה קיבל דו"ח וגם הגיש ערעור, בניגוד לטענתו. הערעור ממתין להחלטת התביעה העירונית".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות