n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / הוארך מעצר חשוד בשוד אלים בבת ים

הוארך מעצר חשוד בשוד אלים בבת ים

תושב יפו חשוד כי לפני כשבועיים הגיע אל עסק ברחוב העצמאות בבת ים, תקף את בעל העסק ותוך כדי ריסוס פניו בגז מדמיע, שדד ממנו שעון רולקס בשווי 100 אלף שקלים. בשבוע שעבר נערך דיון בעניינו

בית משפט
צילום: PIXABAY

על פי החשד, תושב יפו הגיע לפני כשבועיים במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אל עסק ברחוב העצמאות בבת ים. שם, תקף את בעל העסק באלימות קשה, השכיב אותו על הריצפה, גרר אותו מטרים ספורים, ריסס אותו בגז מדמיע ושדד ממנו שעון רולקס בשווי של כ-100 אלף שקלים.

בשבוע שעבר הובא החשוד בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. עורך דינו של החשוד ניסה לשכנע את השופט כי החשוד חף מפשע, נעצר במקרה במחסום אקראי כשהיה ברכבו יחד עם חבריו וכי קיבל מהשוטרים יחס פוגעני ולא תקין.

השופט לא השתכנע וכתב בהחלטתו: "לאחר שמיעת טיעוני הצדדים ועיון בתיק החקירה אני מוצא כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות שבביצוען הוחשד וכי מתקיימת עילה למעצרו. אשר על כן – ותוך התחשבות ברשימת פעולות החקירה שהוצגה לפניי – אני נעתר לבקשה, גם אם באופן חלקי, ומורה על הארכת מעצרו של החשוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות