n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / גם השנה עיריית חולון נבחרה ליציבה ביותר בישראל

גם השנה עיריית חולון נבחרה ליציבה ביותר בישראל

דירוגBDI קובע: עיריית חולון במקום הראשון ביציבות הפיננסית וביעילות העיריות לשנת 2022

בניין עיריית חולון. צילום-אלי נאמן
צילום: אלי נאמן

מחקר שערכה חברת המידע העסקי CofaceBDI קובע כי עיריית חולון שומרת על מיקומה הבכיר גם השנה וממוקמת, זו השנה השנייה ברציפות, במקום הראשון בדירוג היציבות הפיננסית והיעילות של העיריות בישראל לשנת 2022! אחרי חולון מדורגות בחמישייה הראשונה: הרצליה, נס ציונה, ראש העין ולוד.

הדירוג נערך בקרב הערים הגדולות, שבהן יותר מ-40 אלף תושבים והוא מבוסס על שקלול של מדדים פיננסים, בהם: הכנסות הרשות, המצב הסוציו-אקונומי של התושבים והיכולת לגבות מהם את מיסי העירייה וכן התנהלות יעילה ואחראית של העירייה גם מבחינה תפעולית וגם מבחינה פיננסית.

ראש העיר מוטי ששון: "יציבות פיננסית של רשות מקומית מאפשרת לעיר לצמוח ולהתפתח. חולון היא רשות יציבה כלכלית ולכן, היא מושכת אליה בשנים האחרונות יזמים מהגדולים במשק, דוגמת: עזריאלי, אמות השקעות, גב ים ונוספים, שמהווים נדבך משמעותי בתנופת הפיתוח האדירה שמתרחשת באזור התעשייה והעסקים. כתוצאה מכך, חולון נהנית מתוספת של עסקים, של מקומות עבודה ושל מקומות בילוי וכמובן, מתווספים אליה תושבים חדשים."

מוטי ששון – ראש עיריית חולון. צלם-ראובן קופיצ'ינסקי

ראש עיריית חולון- מוטי ששון. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240504 1855025

נותנים לך, תיקח!

תפריט נגישות