n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חשיפה: האם עמותה שבראשה עומד איתי מתתיהו מממנת עבורו את קמפיין הבחירות?

חשיפה: האם עמותה שבראשה עומד איתי מתתיהו מממנת עבורו את קמפיין הבחירות?

סגן ראש העיר איתי מתיתיהו מ"יש עתיד" מגיב לחשיפת גל גפן על כך שהעמותה שהקים -HelpUp מממנת את דף הקמפיין שלו למועצת העיר ב"יש עתיד". מתתיהו: "זה רק הדיסקליימר, הכסף הוא אישי שלי , אין קשר לעמותה בשום צורה. זה משהו טכני שמטופל מול פייסבוק".

57088148_1372220319585396_615939812515381248_n

עד לפני חמש שנים תושבי העיר לא הכירו את איתי מתיתיהו, מי שהפך להיות סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים.מתתיהו נבחר בבחירות האחרונות למועצת העיר דרך סיעת "יש עתיד" והצליח להביא שני מנדטים. בתקופה האחרונה מקורבים ממפלגת "יש עתיד" סיפרו כי תפקודו בסיעה היה נתון בסימן שאלה להמשך הדרך, והיו מי שרצו להחליפו.

מתתיהו, רואה חשבון נשוי ואב לשני ילדים הקים לפני מספר שנים  את 'הלפ אפ', פלטפורמה לארגון משלחות של מתנדבים שמשלמים על נסיעה באפריקה, עוזרים בבתי יתומים, משפצים ותורמים.  "הלפ אפו" עמתה ברשם העמותות הביאה את מתתיהו ל"ישראלי היפה" וביום העצמאות האחרון הוא זכה להיות בפרוייקט שערך ידיעות אחרונות ונכנס לרשימת "הישראלים הטובים בעולם".

 

לפי רשם העמותות (נכון לשנת 2021) העמותה עם מחזור כספי של כ- 3.5 מליון ש"ח מתרומות, כאשר המייסד, יו"ר הדירקטוריון ומורשה החתימה של העמותה, הוא לא אחר מאשר איתי מתתיהו.

עמותה
צילום: מתוך אתר דיווחי רשם העמותות

בסוף השבוע שעבר העלה מתתיהו פוסט לרשתות החברתיות אשר הוא מכריז כי הוא רץ שוב למועצה דרך סיעת "יש עתיד" "בהתרגשות גדולה אני שמח לשתף אתכם שבבחירות הקרובות אני אוביל את רשימת 'יש עתיד וצעירי ראשון לציון'.לפני כחמש שנים כשיצאתי לדרך, ביקשתי את אמונכם על מנת שאוכל לפעול עבור תושבי העיר במגוון תחומים. מאז ועד היום לקחתי על עצמי את האחריות לשינוי סדרי העדיפויות בעיר" כתב מתתיהו, אלה שתושבי העיר שמו לב שהפוסט- דף הפייסבוק שלו ממומן ע"י העמותה שהקים "הלפ אפ", אותה עמותה שבני נוער אחרי צבא תורמים ממיטב כספם כדי לטוס ולתרום.

מתתיהו
צילום מסך: קמפיין הבחירות של מתתיהו

"זו בושה וחרפה" אמר ל"גל גפן" ראשון לציון ג' שתרם בעברו לעמותה. "אני תרמתי למען ילדים נזקקים באפריקה ולא להדר את איתי מתתיהו שאין לי מושג מי הוא, רק ראיתי את התמונות שלו, שירוץ לבחירות ושיהיה לו כל טוב, אבל על חשבונו, ככה זה כשמערבבים פוליטיקה, זה פשוט נראה רע ואני לא בטוח שאין פה ניגוד עניינים".

מסגן ראש העיר אין מתתיהו נמסר : זה רק הדיסקליימר, היה שם איזה באג קטן בין העמודים , בכל מקרה, הכסף הוא אישי שלי , אין קשר לעמותה בשום צורה. זה משהו טכני שמטופל מול פייסבוק. תודה על הדאגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אני שואל שאלה אחרת – האם מתיתיהו גר בראשל"צ בפועל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות