n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חומות ברזל: לזכרה של החיילת אושר שמחה ברזילי ז"ל שנהרגה במתקפת החמאס

חומות ברזל: לזכרה של החיילת אושר שמחה ברזילי ז"ל שנהרגה במתקפת החמאס

סינגל חדש "הביטי בי ילדתי" לזכרה של החיילת אושר שמחה ברזילי ז"ל שנהרגה במתקפת החמאס בגבול עזה ב 7 לאוקטובר

WhatsApp Image 2024-01-04 at 08.54.52

את מתקפת החמאס ב 7 לאוקטובר איש מאיתנו לא ישכח. תאריך זה יצר המון אירועים טרגיים כואבים כחלק ממתקפת החמאס הנוראית בבוקרו של חג שמחת תורה, אותה שבת שחורה.

אחד הסיפורים הטרגיים הוא מותה של החיילת, סמלת מבצעים אושר שמחה ברזילי ז"ל  ממזכרת בתיה, שבעת המתקפה שהתה עם חיילות וחיילים נוספים בבסיס נחל עוז שעל גבול עזה. אושר מיד הגיבה למצב והזעיקה כוחות כדי שאלה יבואו להילחם במאות המחבלים ששטפו את האזור. בסופה של המתקפה מצאה אושר את מותה יחד עם חיילות וחיילים נוספים.

אביה, ליאור ברזילי, סיפר את סיפורה המרגש של בתו אושר בכמה ראיונות בהם התארח בטלוויזיה ובתחנות הרדיו השונות. הוא סיפר על ילדה שמחה עם חיוך רחב שהיתה מוכשרת מאוד. "היא הספיקה לעשות כל כך הרבה ב 19 שנותיה הקצרות. היה לה ייעוד חשוב בחיים ומטרות גדולות אבל כל זה נגדע באותה שבת ארורה. לקחתי על עצמי עם משפחתי לפזר את חיוכה בכל מקום אפשרי שאושר לא תשכח. מגיע לה הנצחה עד אין קץ" , סיפר ליאור.

בין דבריו דיבר ליאור אביה על חשיבות האחדות של עם ישראל ועל מה שהיה כאן בשנה האחרונה. "היה כאן חרון אף והסתרת פנים לרגע של בורא עולם" הוא מציין ."היינו עסוקים בשנאת אחים והנה בא הכאב הגדול הזה שפגע גם בי ובמשפחתי אישית בצורה הטרגית ביותר ומכאן יצאנו להביס את האויב, יחד, באחדות וזהו סוד כוחנו.

אמיר שמאי, זמר ויוצר שמע את ליאור מדבר באחד מתוכניות הטלוויזיה, התרגש מדבריו ומהסיפור המיוחד. באותו רגע שלח הודעה לליאור, אותו הוא לא הכיר, באם אפשר לכתוב שיר לזכרה של אושר ולהשאיר מזכרת נצח ממנה. ליאור אישר ונתן את ברכתו לשיר החדש שנולד כבר באותו ערב. למחרת כבר נשלחו המילים לאישורו של ליאור ומשפחתו והלחן הצטרף בהמשך.

כעבור כשבוע כבר היתה סקיצה ראשונית שנשלחה ע"י אמיר למשפחתה של אושר שנתנו את ברכתם והתרגשו למשמע המילים והשיר. שמאי פנה לזמר והיוצר ליאור לוי בכדי שירתם להקלטת השיר וזה חיבר אליו את כפיר סימן טוב, אחד המעבדים הטובים במדינה, שהסכים בהתנדבות לעבד ולהקליט באולפן שלו את השיר .

השיר שנקרא "הביטי בי ילדתי"  יצא בשבוע שעבר ליוטיוב ולכל אפליקציות המוזיקה וכבר הושמע בתחנות רבות בארץ. מוזמנים להיכנס ולהאזין   אמיר שמאי – הביטי בי ילדתי

מילים ולחן: אמיר שמאי עיבוד והקלטה: כפיר סימן טוב   הנצחתה של אושר ברזילי ז"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות