n
דף הבית / חולון / חולון: התחדשות עירונית מפתיעה

חולון: התחדשות עירונית מפתיעה

פרויקט תמ"א 38 אחד אושר עד היום בג'סי כהן בחולון, אך תכנית המתאר החדשה של העיר, אשר נמצאת בימים אלו בתהליכי אישור, סימנה את השכונה כאזור שצפוי לעבור התחדשות עירונית משמעותית, ככל הנראה רובה במסגרת פינוי-בינוי.

הדמיה. ארבע ארצות 12
הדמיה. ארבע ארצות 12

בג'סי כהן תמצאו מתחמים שנמצאים בתכנון ראשוני באזור יוספטל, האמוראים וחנקין. חשוב לציין שמדובר בתכנון שיכול להשתנות בהתאם לתכנית הכללית שתגובש לשכונה ולאישור הועדה המחוזית לתכנון ובניה.

יזם הנדלן, בר יוסף ובניו, עוסק בתחום התמ"א 38 משנת 2011. בימים אלו הוא עומד לסיים ברחוב ארבע ארצות 12 את פרויקט תמ"א 38 והאיכלוס קרוב מתמיד. נכון לכתיבת שורות אלו נותרו שתי דירות פנטהאוז מפוארות ודירות גן בנות שלושה וארבעה חדרים. הדירות כוללות מפרט טכני עשיר ולובי מפואר, שתי מעליות מפוארות, חניות כפולות, נגישות לנכים ועוד.

הבעלים של פרויקט התמ"א ברחוב ארבע ארצות 12 בחולון סיפר לנו: "משבר הקורונה שפקד את העולם וגם את בועת הנדל"ן של ישראל הביא לכך שנתוני הבסיס מורים כי יש ביקוש קבוע לחמישים אלף דירות. כרגע, בעידן פוסט הקורונה, פני הדברים לא כך. לרוכשים יש הזדמנויות נהדרות לבצע עסקאות נדל"ן החל מדירות למגורים, פרויקטים חדשים, רכישה דירה יד ראשונה מקבלן וכדומה. הפרויקט ברחוב ארבע ארצות 12 בשכונת ג'סי כהן בחולון הוא ייחודי והדירות שנותרו בו מפוארות. מדובר בהזדמנות בלתי חוזרת עבור הרוכשים, בייחוד לאור העובדה שהאיכלוס ממש בקרוב, מאחר ואנו כבר בשלבי הסיום של הפרויקט".

לפרטים נוספים: 054-4415141

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות