n
דף הבית / בת ים / בת ים: ראש העיר הורה להפסיק מתן דו"חות חניה בזמן חירום

בת ים: ראש העיר הורה להפסיק מתן דו"חות חניה בזמן חירום

ראש העיר צביקה ברוט קיים בלילה, הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר ובין השאר הוחלט על הפסקת מתן דו"חות חניה בזמן המלחמה, אלא במקרים חריגים

צביקה ברוט חמל הערכת מצב צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

בתום הערכת מצב שהתקיימה ביום שני בלילה, הוחלט על מספר דברים בנושא דו״חות חניה, תשלומי הורים, פעילויות לילדים וסיוע למשפחות המילואים.

ראש העיר צביקה ברוט: "דו״חות חניה ותשלומי הורים: בשבוע האחרון הוריתי לפיקוח העירוני שלא לחלק דו״חות, למעט במקרים נדירים ומסכני חיים. כך יהיה גם בימים הבאים כל עוד מצב החירום בתוקף. בנוסף החברה לתרבות פנאי וספורט לא מחייבת כמובן את ההורים בתשלומים עבור הימים בהם לא מתקיימים הלימודים.

פעילויות לילדים: הנחינו את הצוותים המקצועיים להכין עד מחר תכנית לפעילויות הפגה לילדים, שיתקיימו באמצעות רישום מראש במרחבים מוגנים ובתיאום עם הצבא. ביממה הקרובה נפרסם את תכנית הפעילויות ותוכלו להירשם ולקחת חלק ללא תשלום כמובן.
סיוע למשפחות המילואימניקים: הקמנו קבוצת ווטסאפ ייעודית לתושבות העיר, שבני הזוג שלהן נקראו לצו 8. בקבוצה נציע סיוע פרטני בעת הצורך, כולל שימוש בשמרטפיות עירוניות לילדים. מוזמנות להצטרף:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות