דף הבית / כללי / ההידרדרות נבלמה. נקודה.

ההידרדרות נבלמה. נקודה.

אחרי שני הפסדים עם פתיחת משחקי הליגה הלאומית, אספה הפועל ראשון לציון נקודה ראשונה העונה, דווקא מול הפועל כפר סבא שבשני משחקי הליגה הראשונים, דרסה את יריבותיה והתבססה במקום הראשון בטבלה.
בדקה ה-33, נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לטובת האורחים מכפר סבא אחרי ששוער ראשון לציון רועי משפתי, הכשיל את רועי זכרי האורח. עמר פדידה, לא התבלבל והעלה את הירוקים ל-1:0. היה זה גם השער היחיד במחצית הראשונה.
שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, מור שקד מצא את וואיל מוריסאת עם כדור רוחב מדויק, האחרון לא פספס את ההזדמנות וכבש את השער הראשון העונה בליגה לזכות הכתומים, שער שהעניק לקבוצתו גם נקודת ליגה ראשונה.
אך נראה שהתוצאה הטובה לא הרשימה את קהל האוהדים שהמשיך במחאתו נגד הנהלת הקבוצה, ראש העיר, ובמיוחד האחים ברקוביץ- אייל הבעלים וניר המאמן. הקהל הכתום הניף שלטים שחורים ביציע במהלך המשחק שנראו היטב על ידי הצוות המקצועי.
ראשון לציון תקווה להמשיך את ההתאוששות, ואולי גם להשיג ניצחון ראשון העונה, כשביום שני תצא למשחק חוץ מול העולה החדשה ממרמורק. השכנה מרחובות תגיע אחרי תבוסה 3:0 להפועל פתח תקווה. שתי הקבוצות הספיקו להיפגש העונה במסגרת גביע הטוטו, וראשון הייתה זו שיצאה עם מלוא הנקודות. ניר ברקוביץ, אמר בסיום: "מאמין שנצא מפה לדרך חדשה. מחצית ראשונה לא הייתה טובה, בשנייה היינו הרבה יותר טובים. השחקנים הפעם רצו יותר, היה לחץ על היריב. אני מאמין בשחקנים שלנו. בסך הכל אני מרוצה מהסגל, אבל תהיה רוטציה, מי שטוב ישחק". לגבי המחאה והקללות שספג מהיציע הכתום- אמר המאמן: "ככה זה בכל העולם, כשלא הולך אז מקללים. אני שם את זה בצד וממשיך הלאה".
האוהדים מבחינתם, כבר הבהירו שהשנה הם מתכוונים להעביר הילוך בכל הנוגע למעורבותם בנעשה בקבוצה ולהשמיע את קולם בכל הזדמנות. בהמשך לשלטים שהונפו במשחק האחרון, צפויה להתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 16:00, הפגנת מחאה מול ביתו של ראש העירייה- דוב צור. את ההפגנה יזם הפעיל החברתי- איל לידור, שהוא גם אוהד הקבוצה. ההפגנה תתקיים רק במידה שיתקבלו האישורים המתאימים ממשטרת ישראל.

התכבד בשער הראשון, מריסאת- צילום הפועל ראשל"צ
המחאה ביציע הכתום- צילום אתר אוהדי הקבוצה
לידור(משמאל) ביציע- מארגן ההפגנה מול בית ראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות