n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חברת נתיבי ישראל השלימה את פרויקט רחובות מזרח

חברת נתיבי ישראל השלימה את פרויקט רחובות מזרח

משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל השקיע כ-3.4 מיליון שקלים בפרויקט

WhatsApp Image 2024-01-02 at 11.35.05

חברת נתיבי ישראל השלימה פרויקט משמעותי בעיר רחובות שמשמעותו להקל על עומסי התנועה ביציאה מרחובות לכביש 40 לצפון. בפרויקט, החברה הרחיבה את רחוב מנחם בגין ביציאה המזרחית מהעיר רחובות לשלושה נתיבי פניה שמאלה לכביש 40 צפון והוסיפה נתיב שלישי בקרבת הצומת על כביש 40 מדרום לצפון לאורך של כ- 400 מטרים.

במסגרת הפרויקט החברה גם שיפרה את תוכניות הרמזור הקיימות על מנת להקל על עומסי התנועה ובהתאם להרחבת הצומת, בוצעו עבודות אספלט, ריבוד וצביעה לאורך הרחבת הכביש ומעבר החציה בצומת.

אלון גבע, מנהל אגף פרויקטים באחזקה, חטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "בשנת 2023 חטיבת תפעול ואחזקה ביצעה אלפי פרויקטים שונים ברחבי הארץ למען משתמשי הדרך, ביניהם גם הרחבת צמתים וכבישים שמשמעותם להקל את העומס באותם מיקומים. אנחנו פותחים את שנת 2024 עם סיום הפרויקט שהחל ב- 2023 עבור תושבי רחובות והאזור עם הרחבת הצומת בפניה לכביש מרכזי- כביש 40, בו חולפים אלפי רכבים מדי יום, בוודאי בשעות השיא. אנחנו נמשיך גם ב 2024 לפעול למען ועבור משתמשי הדרך"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות