n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אתר בנייה רביעי נסגר כי לא עמד בתקנות

אתר בנייה רביעי נסגר כי לא עמד בתקנות

עיריית ראשון לציון סגרה הבוקר (שלישי) אתר בנייה נוסף בעיר, לאחר שהקבלן לא עמד בתנאי האבטחה שהציבה לפתיחת אתר בזמן מלחמה. פקחים של החברה לביטחון וסדר ציבורי הגיעו למקום וסגרו את האתר לאלתר

אתר בנייה
אתר בנייה, צילום גל גפן, לתמונה אין קשר לאתר הבנייה הנסגר

עיריית ראשון לציון ממשיכה באכיפה נגד אתרי בנייה שלא עומדים בתנאים שהציבה לפתיחה בזמן מלחמה

 

עיריית ראשון לציון סגרה הבוקר (שלישי) אתר בנייה נוסף בעיר, לאחר שהקבלן לא עמד בתנאי האבטחה שהציבה לפתיחת אתר בזמן מלחמה. פקחים של החברה לביטחון וסדר ציבורי הגיעו למקום וסגרו את האתר לאלתר.

 

מדובר באתר הבנייה הרביעי שנסגר מאז חזרו הקבלנים לפעילות בעיר בהוראת בית המשפט.

 

נזכיר, כי מיד עם תחילת המלחמה, הורה ראש העירייה, רז קינסטליך, לסגור את כלל העבודות באתרי הבנייה. התאחדות הקבלנים עתרה לבית המשפט נגד ההחלטה, וזה קבע כי לא ניתן עוד לעצור את פתיחת האתרים, אך כן ניתן לחייב את הקבלנים לחזור לעבודה תחת הגבלות מחמירות. התנאי של ראש העירייה להחזרת העבודות היה שכל הקבלנים יחתמו על מסמך לפיו הם מתחייבים להציב שומר בכניסה לאתר, להעסיק עובדים שהם רק בעלי תעודת זהות כחולה, לסגור את האתר בשעה 18:00, לא לאפשר לינה של אף עובד באתר הבנייה, ועוד. קבלן שלא יעמוד בתנאים הללו יקבל צו סגירה מיידי – כפי שקרה כאמור הבוקר.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בטיחות התושבות והתושבים היא בראש סדר העדיפויות שלנו. מדובר בקבלן נוסף שלא עמד בתנאים המחמירים שקבענו, ולכן פקחי העירייה הגיעו הבוקר למקום וסגרו את האתר לאלתר. קבלן שלא יעמוד בתנאים שלנו, לא נהסס לפעול נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו. לא נתפשר על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות