n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / זה רשמי: אור הרפז מונה למנהל המטה של רחובות חופשית

זה רשמי: אור הרפז מונה למנהל המטה של רחובות חופשית

אור הרפז
אור הרפז,

רשימת ״רחובות חופשית״ למועצה בראשות ח״מ איטל בציר אלשיך, חושפת בימים אלו את מנהל המטה שלהם: אור הרפז, בן 37 , נשוי ואב ליובל בת שנה וחצי. הרפז תושב העיר משמש כיום כיועץ חדשנות לרשויות מקומיות. הרפז פעיל מעל עשור במפלגת העבודה וצעירי העבודה. בשנים האחרונות שימש בתפקידים שונים במטות בחירות במפלגת ״העבודה״.

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״הרפז מייצג את העולם החדש המשלב בין העבודה היומית כמומחה לקידום חדשנות בערים תוך היכרות ובחינת אתגרים בשטח, לצד היותו אדם בעל ערכים ליברליים, פעיל חברתי בעל ניסיון בתחום ניהול מטה בחירות. בהרפז יש את כל התכונות הנדרשות לתפקיד מנהל מטה וביחד בעבודה משותפת נגדיל את כוחנו גם הפעם במועצה״.

לדברי הרפז: בתקופה מדאיגה זו, יש צורך לקחת אחריות ולנצל את ההזדמנות שניכרת בדרכנו והיא – הבחירות ב-31/10 לרשות ולמועצה. זה חלון ההזדמנויות שלנו לשנות את המצב ולדאוג להכניס נציגי ציבור ערכיים ואמיתיים, כאלו שהוכיחו עשייה אמיתית ללא מורא. ״רחובות חופשית״ בדיוק מייצגת את הערכים שבהם אני מאמין: שיוויון, צדק חברתי, מניעת הדתה, שמירה על הסביבה. ולכן אין אני רואה את אחריותי רק כמנהל מטה של הרשימה אלא פועל מתוך שליחות ואמונה שהיום יותר מתמיד, חשוב שנצביע בעד נציגות ציבור שישמשו כשומרות סף, שנצביע עבור נשים, עבור איטל בציר אלשיך ומגי וגר, שילחמו למען הערכים הליברלים שלנו ויעמדו איתן כמו חומה בצורה מול כל ראש עיר, במידה וחלילה ירצה לפגוע בערכים אלו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות