n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ראש העיר, רחמים מלול מזמין אתכם לפסטיבל סוף הקיץ בעיר

ראש העיר, רחמים מלול מזמין אתכם לפסטיבל סוף הקיץ בעיר

ראש העיר רחמים מלול, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינים את תושבי העיר לחגוג את סוף הקיץ בשלושה ימים של מופעים בפארק המייסדים, בהשתתפות ליאור נרקיס, זהבה בן, קובי פרץ, אלין גולן, "נורוז", נס וסטילה ("תיק קטן") ועידו בי.

IMG-20230803-WA0109

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו מופעים במשך שלושה ימים, במסגרת חגיגות סוף הקיץ, בין התאריכים 28-30.8.23, החל מהשעה 20:00 בפארק המייסדים, כשעל הבמה יופיעו מיטב האמנים המובילים – זהבה בן, קובי פרץ, ליאור נרקיס, אלין גולן ויובל דמרי.

היום האחרון יוקדש כולו למסיבת קיץ לנוער שתכלול הופעה של "נורוז", נס וסטילה ("תיק קטן") , עידו בי וליעד מאיר. הכניסה לכל המופעים חופשית!

החגיגות יפתחו ביום שני, ה-28.8 במופע מרגש עם מיטב להיטיה של הזמרת האהובה זהבה בן, ובהמשך יופיע הזמר קובי פרץ, במופע קצבי וסוחף עם כל הלהיטים המוכרים.

ביום שלישי, ה-29.8, האירוע יפתח עם הופעה של הזמר הרחובותי יובל דמרי, בהמשך תופיע הזמרת העולה, אלין גולן, בת העיר שגדלה בבימת הנוער ועושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה הישראלי. בשיאו של הערב יעלה לבמה הזמר המצליח ליאור נרקיס במופע מקפיץ וסוחף בחסות מפעל הפיס, המקיימת שנים רבות את פרויקט "בימות פיס" ברחבי הארץ.

ביום רביעי, ה-30.8, נחתום את אירועי חגיגות סוף הקיץ במסיבה סוחפת לנוער עם כוכבי הנוער והרשת "נורוז" ("דובשניה", "ללב נכנסת", "חוף על הקטינו") נס וסטילה ("תיק קטן"), עידו בי וליעד מאיר. ראש העירייה, רחמים מלול: "הקיץ הזה דאגנו להופעות, פעילויות ואירועים לכל המשפחה, בחברה העירונית, בפארקים ובגינות ברחבי העיר.

בואו ליהנות מההופעות של הכוכבים הגדולים במדינה בגן המייסדים המחודש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות