n
דף הבית / עסקים בכותרות / קניית לייקים באינסטגרם

קניית לייקים באינסטגרם

אין מי שלא משקיע היום ברשתות החברתיות. אין מי שלא שם לו למטרה להתייחס לעולם בו אנחנו חיים היום. כי אם כל הכבוד לחדשות המודפסות או אלו שמשודרות בערוצי הטלוויזיה, היום הרייטינג הגבוה ביותר נמדד באינסטגרם

לייקים
צילום: FREEPIK

לאינסטגרם יש באמת הרבה מאוד יתרונות ואיכותיות. בראש ובראשונה מדובר על המקום בו אתם יכולים ליצור תוכן שמשדר חוויה קרובה יותר לצופה או ללקוח. הרי בעזרת הסטורי, הרילס הקטנים, התמונות שאתם מעלים בפיד ועוד, ניתן לייצר קשר בלתי אמצעי ובמידה רבה לא 'עשוי' יתר על המידה באופן כזה שאי אפשר לעשות בפלטפורמות אחרות. בנוסף, קניית לייקים באינסטגרם היא הדרך שלכם להגיע לקהל גדול יותר של גולשים שאולי לא רוצים לשמוע לעומק מה היתרונות של המוצר שלכם, אלא רוצים לקבל תמונה אחת, כזו ששווה אלף מילים ויכולה לעשות עבורכם, בתור היצרנים של התוכן או המוצר, למעשה את כל העבודה.

 

קניית לייקים באינסטגרם זו רטוריקה מוכרת

הרבה פעמים, אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט, רואים לקוחות שנרתעים מהרעיון לבצע קניית לייקים באינסטגרם. חשוב לנו להגיד כי במובנים רבים מדובר על רטוריקה מוכרת וכזו שנעזרים בה למעשה ממש כל הזמן. אתם לא הראשונים ולא האחרונים שמשקיעים קצת כסף בקידום דרך הרשת ודעו כי מדובר על דרך לגיטימית לחלוטין לבצע את העבודה. קניית לייקים באינסטגרם זו הדרך שלכם פשוט להגיע לעוד עוקבים, להביא עוד חשיפה לעמוד, לתוכן ולמוצר, מה שמטבע הדברים יגדיל את המחזור העיסקי ויביא לכם עוד הכנסה. לא מדובר על פעולה שאף אחד לא מבצע וחשוב שתדעו כי מדובר על דרך לגיטימית שיכולה לעבור גם עבורכם באופן משמעותי במיוחד.

קניית לייקים באינסטגרם זו עבודה אותה צריך באמת להפקיד בידיים של מי שיודעים מה הם עושים, אבל על כך עוד נדבר בהרחבה בהמשך המאמר.

 

מדוע קניית לייקים באינסטגרם זו עבודה למומחים?  שאלו את האלגוריתם

לפני שנמשיך לדבר על קניית לייקים באינסטגרם בואו נדבר רגע על האלגוריתם. האלגוריתם הוא המחשב שעבד את המידע. אתם לא רואים אותו ואולי עד הרגע הזה בכלל לא ידעתם שהוא קיים. אבל אותו אלגוריתם יושב במשרדי החברה בעמק הסיליקון ומעבד את כל המידע שכל הגולשים בכל העולם מכניסים לרשת כל הזמן. קניית לייקים באינסטגרם זו עבודה חשובה כל כך משום שהפעולה של קניית לייקים באינסטגרם מאפשרת למשל לאלגוריתם להבין כי הפוסטים שלכם מעניינים, התוכן שלכם מוצלח ולכן הדבר מאפשר להציף את התוכן שלכם למעלה.

קניית לייקים באינסטגרם זו פעולה חשובה גם משום שעל ידי קניית לייקים באינסטגרם, אחרי שהפוסטים שלכם זכו ליותר חשיפה ולאחר שהפכתם נגישים ליותר עוקבים, אתם יכולים באופן הזה ליצור תחושה אצל גולשים חדשים כי אתם לא כאלו שהתחלתם אתמול ושלמעשה יש לכם הרבה מאוד מה לאמר.

קניית לייקים באינסטגרם זו עבודה למומחים משום שהאלגוריתם עלול לסמן אתכם כמי שמספקים תוכן לא טוב עבור מי שלא מעוניין לשמוע אתכם. לא מדובר על אמירה דרמטית למרות שהיא נשמעת כך, אבל בואו נחשוב בהיגיון. אם הארץ ממנה אתם עובדים היא ישראל, סביר להניח שהתוכן אותו אתם מייצרים לא נוגע למשהו שחי בהודו או בסרילנקה נכון? קרוב לוודאי שקהל היעד שלכם הוא ישראלים. אם אתם בני עשרים או שלושים, חמישים או שישים, כנראה שהתוכן שלכם מתאים למי שנמצא בגילאים שלכם, לעיתים צעיר וכן הלאה. כלומר, קרוב לוודאי שאתם לא פונים לקהל רחב כל כך, אלא לקבוצה מצומצמת שמדברת אליכם בלבד. לכן, קניית לייקים באינסטגרם זו עבודה למומחים בלבד. זאת משום שאנחנו רוצים, על ידי קניית לייקים באינסטגרם, למצוא את הקבוצה אליה התוכן שלכם מדבר ולהתמקד בה. אנחנו לא רוצים לתת את המידע לכל אחד, אלא לספק אותו למי שבאמת יכול ליהנות ממנו בסופו של דבר.

 

איך מבצעים קניית לייקים באינסטגרם?

קודם כל מנתחים את המידע. המטרה בראש ובראשונה היא להבין מי הקהל עבורו התוכן שלכם מיועד ולהתמקד שם. לאחר מכן, המטרה היא לתת את המידע ולנסות למקד עם הזמן את הקבוצה עבורה המידע מיועד עוד ועוד. ביצוע של קניית לייקים באינסטגרם הוא תהליך שלוקח כמה שלבים. בדרך כלל לא נשים את כל הכסף בפעם אחת. אלא נעבוד בשלבים כאשר בכל פעם אנחנו נבצע דיוק של מה שכבר הצלחנו ללמוד בעבר.

בנוסף לתהליך של קניית לייקים באינסטגרם חשוב שנבצע תהליך בו אנחנו מייצרים תוכן שיכול לדבר לקהל איתו אנחנו נמצאים בקשר. תהליך של קניית לייקים באינסטגרם הוא תהליך בו אנחנו רוצים ליצור תוכן שישאיר את מי שכבר הגיע עוד זמן. אנחנו הרי יודעים מטבע הדברים כי תהליך של קניית לייקים באינסטגרם הוא לא קסם. אנחנו לא רק רוכשים את העוקבים שלנו. אלא עלינו ליצור עבורם ערך ולאפשר להם להישאר איתנו בקשר זמן רב ככל שניתן.

 

קניית לייקים באינסטגרם היא ההתחלה

אנחנו יודעים היום שעסקים גדלים דרך הרשת. זה לא משהו חדש. קניית לייקים באינסטגרם זו רק ההתחלה. אנחנו מאמינים כי על ידי יצירה של תכנית מעניינת וסדורה אנחנו יכולים לעזור לכם לעשות את השינוי שאתם זקוקים לו בשטח. אנחנו מאמינים כי לאורך זמן ניתן להגדיל את המחזור שלכם באופן משמעותי ולאפשר לכם לצמוח מהשטח.

אנחנו חיים בעולם אינדיווידואלי, עולם בו כל אחד יכול לצרוך את המידע באופן עצמאי. אנחנו רוצים לתת לכם את הכלים לקחת חלק במשחק.

אנחנו, חברת דיגיטל בוסט מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וללכת איתנו ביחד דרך ארוכה להצלחה מובטחת.

על עוד תשובות לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם? לחצו עכשיו!

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות