n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נרתמים לעזור למשפחת החטוף מחולון

נרתמים לעזור למשפחת החטוף מחולון

בר קופרשטיין צילום מתוך פייסבוק
בר קופרשטיין. צילום מתוך פייסבוק

בר קופרשטיין תושב חולון,  עבד בתור מאבטח במסיבה ברעים ובעת שהתחילו להגיע המחבלים בר, נשאר לעזור למשטרת ישראל ולשאר צוות האבטחה ונתן מענה למשתתפים במסיבה במקום להציל את חייו ולברוח. לאחר מכן נודע למשפחתו וחבריו דרך סרטון, שבר חי וחטוף בידיי המחבלים הארורים.

בר, הוא האח הבכור מבין 5 אחים קטנים והוא המפרנס העיקרי במשפחה. אבא של בר, טל קופרשטיין היה חובש מתנדב על אופנוע איחוד הצלה ובעת שנסע להציל ילדה בת 4 שעברה תאונת דרכים עבר תאונה קשה, היה מאושפז במשך יותר משנה ומאז הוא סיעודי ואינו יכול לעבוד. לכן מאז התיכון, בר הוא המפרנס העיקרי בבית ודואג לרווחת וכלכלת המשפחה.

בנוסף בר לוחם בנחל בתור חובש קרבי, מתנדב ועוזר לאנשים רבים בסניף "ידידים" בחולון ומשלב זאת ביחד עם עבודה ודאגה למשפחה. כעת בר נמצא בשבי ואין מי שיפרנס את המשפחה, ישלם שכירות, ידאג למזונות ועוד המון הוצאות מסביב.

לשם כך הקימו חבריו את הפרויקט, במטרה לעזור למשפחתו בשעת צרתם הקשה ביותר בחייהם, על מנת ולו במעט להקל על מצבם הכלכלי. כל כספי התרומה יעברו במלואם למשפחה, וכל תרומה באשר היא, תהיה בשבילם עולם ומלואו.

בנוסף מי שיכול להתפלל למען בר: שמו המלא הוא בר אברהם בן ג׳וליה. בעזרת השם, בר וכל החטופים יחזרו במהרה, ושנדע ימים טובים יותר! רק ביחד ננצח!

לתרומה למשפחת קופרשטיין, יש ללחוץ כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. איזה בחור מדהים מלך הארץ. שהגיע ממשפחה מדהימה
    בעז"ה שיחזור לשלום בריא ושלם.
    אתרום בשמחה

  2. בר הילד הכי יפה וטוב לב שיש בעולם
    אהוב , עזר ללא שום תלונה לקיום המשפחה ודאג להם לפרנסה.
    המשפחה שבורה והרוסה הלב גמור
    מי ייתן ויחזור במהרה בריא ושלם .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות