n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום: דווקא עכשיו, גיוס קרבי לצה"ל

זהר בלום: דווקא עכשיו, גיוס קרבי לצה"ל

״צה"ל הוא צבא העם של כל מדינת ישראל ומשרתים בו כל חלקי החברה הישראלית. אני גאה בדור העתיד של רחובות״ ציין בלום

f7980b75-ae4e-4383-84ce-fc5fc20fc22c

זהר בלום, המועמד לראשות העיר וחברי רשימת" החינוך בראש", פגשו אתמול 50 נערים ונערות שמכינים עצמם לשירות צבאי משמעותי ביחידות המובחרות של צה"ל תחת ארגון "אסא אותי לוחם".לאחר אימונם, בלום שוחח עימם ארוכות על התנהלות העיר, הבעיות והפתרונות שלי לתחומי החינוך, הניקיון, התחבורה והסביבה הירוקה.

לאחר מכן, בלום התרגש לגלות שדור העתיד שלנו הם דור של גיבורות וגיבורים, ערכיים ומקצועיים, לוחמות ולוחמים לעתיד שיגנו על ישראל מתוך מחויבות למדינה ואהבת הארץ, הן בחזית והן בעורף.

בשנים האחרונות המועמד לראשות העיר פעל רבות להגדיל את אחוז המתגייסות והמתגייסים לשירות קרבי ומשמעותי בצה"ל, והוא שמח לראות עלייה מתמדת ומרשימה במוטיבציה ותחושת שליחות שמתבטאת גם בנתוני השירות הצבאי של בנות ובני העיר רחובות.

זהר בלום: "צה"ל הוא צבא העם של כל מדינת ישראל ומשרתים בו כל חלקי החברה הישראלית. אני גאה בדור העתיד של רחובות ששם לעצמו את המטרה הנעלה ביותר: אין לנו ארץ אחרת ועלינו להילחם עליה כדי שהיא תישאר כה מיוחדת לדורות הבאים לבוא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות