n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ובמקום השלישי: רמת גן במקום השלישי במדד איכות החיים בערים הגדולות

ובמקום השלישי: רמת גן במקום השלישי במדד איכות החיים בערים הגדולות

מתוך 51 תחומים רלוונטים עבור רמת גן, ב-37 תחומים דורגה העיר מעל הממוצע הארצי

קרדיט: ויקיפדיה רמת גן
קרדיט: ויקיפדיה רמת גן

מדד איכות החיים בערים הגדולות של הלמ״ס לשנת 2022 שהתפרסם היום, מצביע על הישג מרשים של העיר רמת גן, שדורגה במקום השלישי, זו השנה השנייה ברציפות.

מדד איכות החיים בערים הגדולות כולל את 18 הערים הגדולות בישראל, ומודד עשרות תחומים הקשורים באופן ישיר או עקיף לאיכות החיים בעיר ולפעילות העירייה. מתוך 51 תחומים רלוונטים עבור רמת גן, ב-37 תחומים דורגה העיר מעל הממוצע הארצי. בין היתר רמת גן הובילה בשני תחומים בולטים מרכזיים: נגישות למחשב, בו קיבלה ציון של 94.1 אחוזים לעומת 80 אחוזים בממוצע הארצי. בעיריית רמת גן מציינים כי דירוג זה הוא תוצאה של השקעה מתמדת של העירייה בחלוקת מחשבים מטעמה במסגרות שונות כך שחולקו אלפי מחשבים בשנים האחרונות לתלמידי בתי הספר, לוותיקי וגמלאי העיר ולאוכלוסיות מוחלשות. גם במדד השימוש באינטרנט ר״ג מובילה בממוצע הארצי, עם 98.1 אחוזי שימוש באינטרנט לעומת 91.9 בממוצע הארצי.

תחום בולט נוסף בו רמת גן דורגה מעל הממוצע הארצי הוא מחזור פסולת. ברחבי העיר פרוסים עמדות מחזור לנייר, פסולת אלקטרונית וכו׳. רק בשבוע שעבר נחנכו מכונות מחזור בקבוקים אוטומטיים, באופן תקדימי ולראשונה במדינה.

כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן: ״רמת גן מובילה באיכות החיים- זו לא סיסמא, אלא דרך עבודה ומדיניות אותה הובלתי בשנים האחרונות. נמשיך לקדם את העיר בכל התחומים, בכדי לתת לתושבים ולתושבות את השירות העירוני הטוב ביותר בישראל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות