דף הבית / חדשות העיר / טייסי "יעלים" בסיוע לשריון

טייסי "יעלים" בסיוע לשריון

מי ליאור

מזה עשרות שנים מתקיימת צעדת השריון באזור לטרון, "יד לשריון" ומנזר השתקנים. בצעדה משתתפים אלפי צועדים שרובם בנים ובנות השייכים למשפחות שבניהן שירתו בעבר בחיל השריון. כמו כן צעדו מאות חיילים המשרתים כיום בחיל.
נחש הצועדים הצבעוני שהתפתל על פני מספר קילומטרים היווה מהאוויר נוף מרהיב ביופיו. את הצעדה מארגן מנכ"ל "יד לשריון" יליד ותושב ראשון לציון בעבר, תת אלוף (מיל) עו"ד חנן ברנשטיין.
מידי שנה מגיעה פנייה ממזל ומשלומי, מעמודי התווך של מקיימי הצעדה לעמותת "יעלים", להגיע לאזור, ללוות ולאבטח את הצעדה מהאוויר. טייסי "יעלים" מגיעים בטיסה עם מספר מטוסים ממנחת ראשל"צ ובהתנדבות מלאה, לליווי מהאוויר את צעדת השריון. הטייסים הזכאים להערכה הם דני שקי, דורון שלו, אבי מאור, דוד אלשיך, יוסי כנר ואמיר גרינפלד, אשר מגדילים לעשות ומממנים את הטיסה מכיסם בסכום של כ-1000 ₪ למטוס.
דבר חריג אך מעלה חיוך הוא שאת המטס שכלל טייסי חיל האוויר בעבר, הוביל קצין חיל הרגלים, אל"מ (מיל) איזי כנען. הטייסים שהשתתפו במטס זכו למחיות כפיים מהצועדים ולהערכה גבוהה מקציני השריון שהפיקו את האירוע.
תא"ל (מיל) חנן ברנשטיין אמר " זכות גדולה נפלה בחלקנו שזכינו לשיתוף פעולה מיטבי מצוות הטייסים של מנחת ראשון לציון ועמותת "יעלים".

צוות הטייסים, צילום: אריק קנה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות