n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שירות חדש לתושבי ראשון לציון שמתתחילים בשיפוץ

שירות חדש לתושבי ראשון לציון שמתתחילים בשיפוץ

שירות חדש של מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון יאפשר לתושבים שרוצים להשליך פסולת בניין בהיקפים קטנים לעשות זאת במכולה ייעודית – ללא כל עלות. הקנס על זריקת פסולת בניין ברחוב יכול להגיע לסכום של עד 3,000 שקל

אתר בניה צילום דוברות ראשון לציון

משפצים את הבית? שירות חדש של מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון מאפשר השלכת פסולת בניין בהיקפים קטנים (עד עשרה שקי פסולת) במכולה ייעודית. כך, תושבים שמבצעים שיפוצים קטנים או החלפות נקודתיות של כלים סניטריים יוכלו להביא את הפסולת למכולה הנמצאת בצמידות למפעל פסולת הבניין של עיריית ראשון לציון בסוף שדרות מרילנד – ללא כל עלות.

במכולה הייעודית תינתן האפשרות להשליך כלים סניטריים, לוחות גבס ושאר סוגי פסולת, זאת לאחר הצגת תעודת זהות של תושב העיר. השירות יפעל עבור התושבים בימי חול בין השעות 6:00 ל-18:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 6:00 עד 12:00.

ערימות פסולת בניין הזרוקות ברחוב מהוות מפגע סביבתי ובטיחותי ואף חושפות את התושבים המשליכים אותן לקנסות כספיים של עד 3,000 שקל. השירות החדש של עיריית ראשון לציון ייתן מענה לקליטת פסולת בניין בהיקפים קטנים ויצמצם את התופעה הלא חוקית של השלכת פסולת בניין לרחוב.

השירות יפעל לצד שירות אספקת מכולות פסולת בניין בעלות מסובסדת של 600 שקל בלבד לתושבים המבקשים לבצע בביתם שיפוצים בהיקפים גדולים יותר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מבצעת כל העת מגוון פעולות על מנת לשמור על חזותו של המרחב הציבורי ועל מנת להבטיח את ניקיונו. השירות החדש מהווה עוד אמצעי שנועד להבטיח שהעיר וסביבת המגורים שלנו תישאר נקייה וגם התושבים ימנעו מקנסות ואי נעימות מיותרת".

מחזיקת תיק המיחזור והיחידה הסביבתית, יפעת מאירוביץ יפת: "השירות החדש של מינהל איכות הסביבה, יעניק מענה לכל תושב המבקש לבצע שיפוץ קטן בביתו ונותר עם פסולת בניין בכמות קטנה, אסלה או שאריות קיר גבס. כעת התושבים יוכלו לנסוע למכולה הייעודית ולהשליך שם את הפסולת מבלי להסתכן בקנסות, והכי חשוב – תוך שמירה על המרחב הציבורי של כולנו".

אתר בניה 1 צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. נהדר שהעיריה דוהגת לאיכות הסביבה

  2. שטויות במיץ עגבניות … נגב אקולוגיה החברה באתר המיחזור לא משתפת פעולה ניסתי להזמין מכולה עשו לי בית ספר בלך ובוא התייאשתי הזמנתי פרטי…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות