n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הסבתא היפה ביותר: ״הנכדים אומרים לי, סבתא את היפה מכולן״

הסבתא היפה ביותר: ״הנכדים אומרים לי, סבתא את היפה מכולן״

בתחרות שתערך בסוף חודש מאי תתחרה גם ענת סלמון מרמת גן על התואר הסבתא היפה ביותר.תרימו לה.

ענת סלמון צילום: אורי קריספין
ענת סלמון צילום: אורי קריספין

תחרות ״הסבתא הכי יפה בישראל״ לשנת 2023 תיערך במרכז דוהל ב-30.5, בניצוחו של המפיק והיזם אורי קריספין,את רמת גן תייצג בגאון ענת סלמון (62) אמא לשני ילדים וסבתא לשלושה נכדים.

התחרות, שנערכת בפעם השביעית ברצף, מביאה אליה סבתות מכל הארץ, כשבסוף התהליך נבחרות 32 מתמודדות על התואר הנכסף. ״סלמון, מורה ומחנכת לשעבר בשלושים השנים האחרונות ועובדת כיום כמנהלת בצהרוני אפטר סקול.

הגעתי לתחרות לגמרי במקרה, נתקלתי באיזה פוסט בפייסבוק, קראתי את הפרטים וככל שחשבתי על זה הגעתי לתובנה שהגעת לגיל שאני רוצה לעשות דברם שאני אוהבת ומתחברת אליהם. אני אוהבת אופנה ודברים יפים, והתחרות הזו התאימה לי, אז למה לא?״ היא אומרת ל״גל גפן רמת גן״.

לדבריה, ״אני מתייחסת את התחרות כאל חויה של פעם בחיים במשפחה מפרגנים ותומכים מאוד והמפרגנים הראשיים הם הנכדים שאומרים לי סבתא את הכי יפה מכולן וזו המחמאה הגדולה ביותר.חשוב לי לציין שבעיני, כולן יפות וכולן ראויות לתואר״.

ענת סלמון צילום: אורי קריספין
ענת סלמון צילום: אורי קריספין

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות