n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כך נחגג יום ירושלים בראשון לציון

כך נחגג יום ירושלים בראשון לציון

בניין העירייה הואר בדגל ישראל, מאות תלמידים ותלמידות וגם תושבים במצעדים כחול לבן לאורך היום .

מצעד דגלים צילום רותי פרץ
מצעד הדגלים בראשון לציון- צילום: רותי פרץ

אתמול חגגו ברחבי הארץ את יום ירושלים. השנה צוין 55 שנה לשחרור ירושלים ובראשון לציון התארגנו תושבים לצאת לצעדה עם דגלי ישראל.

בשעה 12:00 בצהרים החלה השמחה עם הישיבה התיכונית בני עקיבא ואולפנת הבנות "נתיב האולפנה" שיצאו יחד לצעדה של שעתיים עם שירים ודגלי ישראל.

הרב אריאל רוקח, מנהל ורב הישיבה סיפר: "תלמידי ישיבת בני עקיבא יצאו לריקודגלים ברחבי העיר לציון יום ירושלים. האוירה, השמחה, השירה והריקודים עם דגלי ישראל הציתו את הלבבות, זקפו את קומתנו הלאומית והביאו לתושבי העיר רגעי שמחה ותזכורת מי אנחנו ולמה אנחנו כאן. אזרחים מבוגרים, גני ילדים וסתם עוברים ושבים נרגשים שנופפו בדגלים עצרו ושרו חזקו מאוד."

מנהלת נתיב האולפנה רותי פרץ סיפרה גם היא על הגאווה במצעד: "תלמידות נתיב האולפנה שכבות ח-י ,הצוות החינוכי והורים צעדו יחד עם ישיבת בני עקיבא בעיר ראשון לציון בצעדת הדגלים לכבודה של ירושלים המאוחדת. התלמידות הניפו את דגלי ישראל שרו ורקדו בהתרגשות ובגאווה! צעדת הדגלים מבטאת את יום כח באייר כיום משמעותי שאינו קשור לזרם זה או אחר. זהו יום לאומי שבו כולנו שותפים לחגיגת שחרור ירושלים המזרחית במלחמת ששת הימים ואיחודה מחדש, שחרור הכותל הוא יום הסטורי וחשוב , זהו יום המחזק את זהותנו היהודית ,ציונית ודתית וכולנו מלאי הודיה לה' על הנס שהתרחש. אני מודה לכוחות הביטחון,המשטרה והקבטים שליוו אותנו במהלך הצעדה. עם ישראל חי."

בשעה ארבע וחצי יצאו בצעדה גדולה גם תושבים מראשון לציון, כ -600 איש צעדו יחד עם שירים וריקודים ברחבי העיר והשמחה היתה רבה. עם רדת החשכה הואר בניין העירייה בדגל ישראל.

ראש העירייה, רז קינסטליך מסר: "היום יותר מתמיד אנו מניפים בגאון את דגל ישראל ומעבירים מסר ברור לפיו ירושלים הייתה ותהיה בירתו של העם יהודי לנצח נצחים. זהו יום חג לאומי שמדגיש את חשיבותה של ירושלים עבור מדינת ישראל ועם ישראל מאז ולתמיד".

דגלים רכב פיקוח מצעד צילום אריאל רוקח

צילום: אריאל רוקח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות