n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מה עשו שורדי השואה למען החיילים?

ראשון לציון: מה עשו שורדי השואה למען החיילים?

שורדות ושורדי השואה חברי המועדון, תרמו 2,000 שקלים לרכישת פירות יבשים ואגוזים והכנת מארזים מלאי כל טוב לחיילות ולחיילים הנלחמים בגבולות המדינה, ואף צירפו ברכות מרגשות.

24

מרגש: חברי מועדון שורדי השואה בעיר ריגשו את כולנו על יוזמתם למען חיילנו היקרים הנלחמים בימים אלה על ביתנו וביטחוננו. שורדות ושורדי השואה חברי המועדון, תרמו 2,000 שקלים לרכישת פירות יבשים ואגוזים והכנת מארזים מלאי כל טוב לחיילות ולחיילים הנלחמים בגבולות המדינה, ואף צירפו ברכות מרגשות.

חברי המועדון הכינו במו ידיהם 800 מארזים שישלחו לחיילים, וכעת הם עומלים על הכנת 600 מארזים נוספים.

מועדון שורדי השואה פועל בעיר על ידי האגף לאזרחים ותיקים במינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון. המועדון מעניק לחבריו שורדי השואה מגוון רחב של פעילויות כגון: חוג אנגלית, יידיש, ברידג', תכשיטנות, התעמלות בתנועה, יוגה, מגוון רחב של הרצאות, הופעות מוזיקליות, מסיבות, סדנאות וטיולים המאפשרים לשורדות ושורדי השואה בעיר להזדקן בכבוד ובאיכות חיים ראויה.

23

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות