דף הבית / כללי / רוצים חנייה חינם גם ברובע

רוצים חנייה חינם גם ברובע

עיריית ראשון לציון מעניקה לתושבים שהגיעו לגיל 70 תו זהב, המקנה חנייה חינם בחניונים העירוניים. תושב שקיבל את התו, מלין על העובדה שהעירייה מונעת מבעלי התו לחנות גם בחניון הרובע ומבקש לשנות את ההחלטה. בעירייה אומרים כי הנושא בטיפול

רונן דמארי

תושבים מלינים כי "תו הזהב" הניתן לתושבים שחצו את גיל 70 איננו מאפשר חנייה חינם בחניון הרובע. תושב העיר אמר השבוע ל"גל גפן": "ראשית כדאי לציין שלדעתי העירייה לא מפרסמת מספיק שלבני 70 ומעלה מגיעה ההטבה של "תו הזהב", אני שמעתי עליה במקרה וקיבלתי את התו. נאמר לי שחניוני העירייה חופשיים, אבל מסתבר שלא כך וחניון הרובע מחוץ לתחום. בחניון הרובע לא נותנים לחנות לבעלי "תו הזהב". כשפניתי אמרו לי זה חניון של העירייה אבל יש מספיק חניות באזור. נכון שיש חניות, אבל אין מקום פנוי מלבד החניון עצמו. התשובה שקיבלתי נראית לי לא הגיונית ולדעתי העירייה לא תפשוט את הרגל אם תתן לנו לחנות גם שם. אתה מחפש חנייה לפעמים הרבה מאוד זמן, אתה נמצא בבעיה. חיפוש חנייה בכחול לבן באזור זה, הוא משימה בלתי אפשרית ברוב השעות וימות השבוע".
תושב אחר הוסיף: "זה טוב ויפה שנותנים לגמלאים את האפשרות לחנות בחינם, אבל מתחם הרובע זה אזור שוקק חיים. יש בו מסעדות ובתי קפה וכשאנחנו רוצים לבקר שם, אנחנו לא יכולים לממש את התו. אין לנו בעיה לשלם על חנייה אחת לכמה זמן, אבל הבעיה היא שבמרבית המקרים החניות בתשלום תפוסות ואז אין לנו הרבה ברירות. 'המתחיל במצווה – אומרים לו גמור', אני מקווה שהעירייה תאפשר לנו לחנות גם בחניון הזה".

מהעירייה נמסר: "מדובר בחניון פרטי המושכר על ידי החברה לבטחון, לכן ישנו צורך בהצבת מערכת שתוכל לזהות בעלי תו גיל הזהב. העבודות להקמת המערכת בעיצומן, עם סיומן תתאפשר חניה של שעתיים בחינם לבעלי תו זהב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות