n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תלמיד י"א נמצא חיובי לקורונה

חולון: תלמיד י"א נמצא חיובי לקורונה

התלמיד מגימנסיה ע"ש נבון בעיר שתיסגר עד להודעה חדשה. גם בבניין העירייה התגלו שני מקרים של עובדים חיוביים לקורונה ומחכים להנחיות משרד הבריאות

בית ספר נבון
בית ספר נבון. צילום: דוברות העירייה

בסוף השבוע, התגלה מקרה נוסף של קורונה במוסד חינוך בחולון, הפעם בגימנסיה ע"ש נבון אשר בשכונת בן גוריון בעיר. מדובר בתלמיד כיתה י"א שנמצא חיובי לנגיף ובעקבות המקרה, צפויים חבריו לכיתה להיכנס לבידוד, כשהם בשלב החשוב ביותר של השנה, רגע לפני מבחני הבגרות והגימנסיה תיסגר עד להודעה חדשה. הלימודים בבית הספר יעברו למתכונת מקוונת החל מהבוקר (יום ראשון).

הנהלת הגימנסיה, עדכנה את ההורים והתלמידים ונמסר כי התלמיד שנמצא חיובי לנגיף, במצב טוב וסובל מתסמינים קלים בלבד. פרט פיקנטי הוא שמנהל הגימנסיה הוא אורי לס, בנו של לא אחר מאשר פרופסור יורם לס, שהפך לאחד הסמלים של התקופה האחרונה וידוע בדעותיו השנויות במחלוקת בנוגע לנגיף.

מקרה קורונה נוסף התגלה בחולון, הפעם בבניין העירייה. שני עובדים משתי מחלקות שונות נמצאו חיוביים לנגיף ובעקבות כך, כל העובדים אשר באו עימם במגע, ייכנסו לבידוד. בנוסף, צפוי להיערך חיטוי במחלקות שונות בבניין העירייה במטרה להמשיך ולשמור על שגרת עבודה תקינה.

(בתמונה: גימנסיה נבון. צילום: דוברות עיריית חולון)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות