n
דף הבית / בקעת אונו / חינוך בקעת אונו / קריית אונו: ערב הצדעה למערכת החינוך

קריית אונו: ערב הצדעה למערכת החינוך

ערב הצדעה למערכת החינוך התקיים בקריית אונו בטקס הוענקו תעודות הצטיינות לצוותי חינוך ולעובדים והתקיימה פרידה מכובדת מהפורשים

מערכת החינוך קריית אונו
ישראל גל, ראש העיר קריית אונו, רון מלכה, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, מנכ"ל העירייה חיים סופר, מנהלות אגף החינוך יחד עם המנהלות והמורות הפורשות.צילום: אריאל שלום

השבוע התקיים ערב הצדעה למערכת החינוך בקריית אונו. היה זה אירוע מרשים במעמד ראש העיר, ישראל גל, מ"מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, רון מלכה ומנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי.

לקחו חלק באירוע אנשי מערכת החינוך בעיר, ובינהן מפקחות משרד החינוך, מנהלות ומנהלי בתי הספר, גננות, צוותי החינוך, העובדים והעובדות.

במהלך הטקס הוענקו תעודות הצטיינות לצוותי חינוך ולעובדים והתקיימה פרידה מכובדת מהפורשים בשנתיים האחרונות.

להקת המחול של חטיבת פרס בניהולה של סתיו דניס ברקן פתחה את הערב. הנעימו בשירה  להקות המתנ"ס – "שואו" בניהולה של נעם אורגד, ו"דה וויס" בניהולה של טלי כהן חנית.

היה ערב מעצים ומרגש.

רון מלכה, מ"מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: "התרגשנו כולנו לחזור לקיים את המסורות היפות שלנו אחרי תקופה ממושכת בה זה לא התאפשר.

אני רואה חשיבות רבה בקיום ערב הצדעה למערכת החינוך המצוינת שלנו ומברך על ההזדמנות להוקיר את אנשי החינוך הנפלאים, להודות להם ולהביע בקול גדול את הערכתנו כלפיהם.

אני גאה  שהמערכת אותה אני מוביל, מכבדת את פורשיה ואת מצטייניה באופן לו הם ראויים."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

pretty-teenager-happy-be-back-university

מחינוך לעבודה, אל תהיו מופתעים!

תפריט נגישות